پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کبمود در بخش‌ منابع مکتوب آئینی برای قشر کودک و نوجوان

قم - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اشاره به اهمیت منابع مکتوب آئینی قشر کودک و نوجوان، گفت: در بخش‌ منابع مکتوب آئینی برای قشر کودک و نوجوان با کمبود مواجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان قم ضمن قدردانی از همراهی و همکاری صدا و سیمای استان قم برای ترویج فرهنگ کتابخوانی، گفت: صنعت چاپ و نشر قم از منظر آمایش رتبه اول را در کشور دارد و کتابخانه‌های تخصصی ما در مراکز حوزوی و دانشگاهی استان به لحاظ تعداد کتاب و فضای مطالعه، ظرفیت بالقوه ای برای بهره برداری عمومی دارند.

وی ادامه داد: امیدواریم با همراهی رسانه استانی و جریان سازی رسانه‌ای بتوانیم از این ظرفیت‌ها به نفع آحاد مردم و ارتقاء سرانه مطالعه استان بیش از پیش بهره ببریم.


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم در ادامه با بیان اینکه فعالان حوزه چاپ و نشر در قم غالباً قشر دغدغه‌مند در حوزه کتاب و یاریگر ما در نهاد کتابخانه‌ها هستند، افزود: با این وجود در برخی بخش‌ها از جمله منابع مکتوب آئینی برای قشر مهم کودک و نوجوان با کمبود جدی مواجه هستیم که باید با برگزای دوره‌های آموزشی نویسندگی کودک و نوجوان و تولید و ارائه محصولات متنوع فرهنگی در این حوزه، به تقویت این بخش نیز کمک کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها