شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
ابوابراهیم مرد میدان مقاومت و  اهل قلم بود

رئیس کتابخانه مجلس شهادت یحیی ابراهیم حسن السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس به دست جنایتکاران خبیث صهیونیست که مرد میدان مقاومت و اهل قلم بود را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا مسعود معینی‌پور، رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام بدین شرح است: «شهادت یحیی ابراهیم حسن السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس به دست جنایتکاران خبیث صهیونیست، چراغ راه دیگری برای جریان مقاومت افروخت. این مجاهد استوار که بیست و چند سال از عمر خود را تحت اسارت و شکنجه گذرانده بود، تا آخرین رمق با متجاوزان غاصب صهیونیست مبارزه کرد و آخرین لحظات حیات دنیوی او تصویری پر از شکوه و حماسه آفرید.


ابوابراهیم هم مرد میدان مقاومت بود و هم اهل قلم. او در اردوگاه خان یونس در تبعید و آوارگی به دنیا آمد و در رشته مطالعات عربی دانشگاه اسلامی غزه تحصیل کرد. دو رمان «خار و میخک» و «شکوه» و ترجمه پنج کتاب از زبان عبری و انگلیسی به عربی از آثار اوست.طوفانی که او با عملیات ۷ اکتبر به راه انداخت، به حول و قوه الهی جرثومه صهیونیسم را از ریشه خواهد کند.


کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی شهادت این اسطوره مقاومت و حماسه‌ساز حماس را به مقام معظم رهبری، جبهه مقاومت، مردم مظلوم غزه، اهالی قلم و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت می‌گوید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها