یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
دختران کتابال هرمزگان به رقابت کشوری رسیدند

هرمزگان - دختران کتابال هرمزگان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، به رقابت کشوری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، سه گروه برگزیده مرحله استانی رویداد کتابال ویژه اعضای باشگاه‌های کتابخوانی دختران هرمزگان به رقابت کشوری رسیدند.

این رویداد با هدف آماده سازی، توانمندسازی، به‌کارگیری و فعال کردن ظرفیت نیروی انسانی دختران نوجوان با موضوع ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان در این خصوص بیان کرد: بیش از ۲۰ گروه کتابال از اعضای باشگاه‌های کتابخوانی دختران در مرحله استانی با هم رقابت کردند که ۴ گروه به مرحله کشوری معرفی و در نهایت ۳ گروه وارد رقابت نهایی شدند.

پروین پشتکوهی اضافه کرد: مرکز سیار شهری پارسیان ۲ گروه با نام‌های «پر پرواز» و «بال‌های کتابی» با تسهیلگری آسیه غلام حضرت حجت از پارسیان و یک گروه از مرکز فرهنگی هنری سیریک به نام «دختران کتابالیست گیاوان» با تسهیلگری کلثوم رئیسی به این رقابت راه یافتند.

وی ادامه داد: قرار است طی چهار روز متوالی گروه‌های راه یافته به صورت مجازی طرح خود را ارائه و داوران به صورت برخط این طرح ها را ارزیابی و داوری کنند و در پاپان آبان ماه ۱۴۰۳ مصادف با هفته کتاب و کتابخوانی گروه‌های برگزیده کشوری معرفی شوند.

به گزارش ایبنا، رویداد ملی کتابال ویژه اعضا باشگاه‌های کتابخوانی دختران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری و مشارکت جمعیت دختران ایران زمین برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها