دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
«انسان در جستجوی معنا » در ساوه پیگیری شد

مرکزی–چهارمین دورهمی کتابخوانی کتابخانه عمومی شهید هاشم نژاد شهرستان ساوه با خوانش کتاب «انسان در جستجوی معنا» نوشته ویکتور فرانکل با ترجمه امیر لاهوتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک در این دورهمی که با حضور جمعی از نویسندگان، شاعران و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات در کتابخانه عمومی شهید هاشمی‌نژاد شهرستان ساوه پیگیری شد، پس از خوانش کتاب «انسان در جستجوی معنا» تألیف ویکتور فرانکل برخی از مطالب کتاب و اندیشه‌های نویسنده مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

کتاب «انسان در جستجوی معنا» نوشته ویکتور فرانکل؛ روانپزشک اتریشی؛ پدید آورنده ی معنای درمانی است، او در کتاب «انسان در جستجوی معنا» خاطراتش از زندگی در اردوگاه کار اجباری آشویتس را نوشته است.

کتاب «انسان در جستجوی معنا» کتابی است که بر پایه تجربیات فاجعه بار ویکتور فرانکل در اردوگاه‌های کار اجباری آشویتس نوشته شده است.

ویکتور فرانکل در این دوران پدر و مادر، همسر و برادرش را از دست داد.

«انسان در جستجوی معنا » در ساوه پیگیری شد

او با تجربیات گسترده‌ای که در زمینه کار و درمان بر اساس معنای درمانی بدست آورده است، متوجه این موضوع شد که برای هر فرد باید رسالت وظیفه‌ای وجود داشته باشد که بخواهد عمرش را صرف آن کند...

بسیاری معتقدند، اگر به دنبال معنایی برای زندگی تان می‌گردید کتاب «انسان در جستجوی معنا» را بخوانید. اگر دوست دارید که از نا امیدی بیرون بیایید و می‌خواهید درباره معنا درمانی بدانید کتاب «انسان در جستجوی معنا» گزینه خوبی برای شما است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها