دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
جشنواره کتابخوانی رضوی افراد جامعه را به مطالعه کتب مذهبی و سیره ائمه اطهار (ع) سوق می‌دهد

هرمزگان - فرماندار بندرلنگه گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی افراد جامعه را به مطالعه کتب مذهبی و سیره ائمه اطهار (ع) سوق می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، فواد مرادزاده در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بندرلنگه مطرح کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی همواره افراد جامعه را به سمت مطالعه کتب مذهبی و سیره ائمه اطهار (ع) سوق می‌دهد.

فرماندار شهرستان بندرلنگه در راستای تبیین بیانات معصومین علیهم‌السلام و برکت حضور حضرت ثامن الائمه (ع) در کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان مهم‌ترین رویداد کتابخوانی کشور با رویکردی استوار و مرکزیت و ثقل زندگی امام هشتم حضرت رضا (ع) و حضرت محمد (ص) در حال برگزاری است تا انسان‌ها از سیره آن‌ها بیاموزند و مکارم الاخلاق را در زندگی خود به کار گیرند.

وی تصریح کرد: این جشنواره می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شناساندن فرهنگ رضوی، و بهره‌مندی از سیره پاک پیامبر عظیم الشأن اسلام و ائمه معصومین (ع) به‌ویژه حضرت امام رضا (ع) از طریق مطالعه سیره ایشان، دارای ارزش و اهمیت ویژه‌ای باشد.

مرادزاده اذعان کرد: برگزاری هرساله جشنواره کتابخوانی رضوی با این هدف والا و به منظور آشنایی نسل جوان با شخصیت برجسته حضرت محمد (ص) که به عنوان بخش ویژه امسال جشنواره در نظر گرفته شده است و امام رضا (ع)، امری پسندیده و قابل تقدیر است.

رئیس انجمن کتابخانه‌های بندرلنگه در بخش پایانی صحبت‌های خود از آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان شهرستان بندرلنگه برای همراهی و مشارکت در این جشنواره دعوت کرد و ابراز امیدواری نمود همه مردم بتوانند از برکات معنوی و معارف رضوی و محمدی بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها