پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
مهلت شرکت در مسابقه «شخصیت محبوب کتاب من» تا ۱۴ آبان است

گیلان - مسئول فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: علاقمندان شرکت در مسابقه ملی «شخصیت محبوب کتاب من» تا چهاردهم آبان ماه جاری برای ارسال آثارشان فرصت دارند.

علیرضا ژاله‌جو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت اظهار کرد: همه علاقمندان بزرگسال از سراسر کشور می‌توانند در مسابقه ملی «شخصیت محبوب کتاب من» که با همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان در حال برگزاری است و تا چهاردهم آبان ماه ادامه دارد، شرکت کنند.

وی شرکت کنندگان مسابقه یاد شده را رده سنی ۱۸ سال به بالا عنوان و بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید شخصیت محبوب کتاب خوانده شده را در یک پاراگراف حداکثر ۵ خط معرفی و به دبیرخانه ارسال کنند.

ژاله‌جو یادآور شد: متقاضیان می توانند با ورود به لینک https://forms.gle/۷۱oM۲k۶CUuYNQMZ۲۹ و پر کردن فرم مربوطه در مسابقه «شخصیت محبوب کتاب من» شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه پر کردن فرم مربوطه به منزله ارسال آن است، تصریح کرد: هر فرد می‌تواند حداکثر سه شخصیت از کتاب‌های خوانده شده خود را معرفی کند.

مسئول فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های گیلان؛ انس و آشتی مردم با کتاب است، هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج و تشویق کتابخوانی عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه مسابقه «شخصیت محبوب کتاب من» گفت: طی دو سال گذشته این مسابقه در قالب نقاشی برای کودکان برگزار شد اما امسال این مسابقه در قالب معرفی کتاب به صورت معرفی متنی برای بزرگسالان برگزار می شود که طی دو ماه آینده با مشخص شدن نتایج به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها