جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کتاب «عکس به مثابه هنر معاصر» در نوبت دوم منتشر شد

کتاب «عکس به مثابه هنر معاصر» نوشته شارلوت کاتن و ترجمه کیارنک علایی در نوبت دوم 1403 با 184 صفحه به قیمت 271 هزار تومان به همت انتشارات حرفه هنرمند منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «عکس به مثابه هنر معاصر» نوشته شارلوت کاتن و ترجمه کیارنک علایی، تحلیلی جامع و نوین از نقش عکاسی در دوران معاصر است. این اثر به بررسی تغییرات بنیادی در ماهیت عکاسی پرداخته و نشان می‌دهد که عکاسی دیگر تنها برای ثبت لحظات یا بازگویی داستان‌های زندگی افراد منحصر به فرد نیست، بلکه تبدیل به ابزاری برای بیان انتقادات، کنایه‌ها و تجربیات شخصی عکاس شده است.

ورود دوربین به فضاهای خصوصی و نمایش مفاهیمی فراتر از اطلاعات صریح، باعث شده تا عکاسی به عنوان رسانه‌ای مستقل و مهم در فرهنگ و تمدن جایگاهی ویژه پیدا کند.

این کتاب ضمن اشاره به پیشینه تاریخی عکاسی، به نحله‌های مختلف این هنر در دوران مدرن می‌پردازد و چالش‌های جدیدی که عکاسی با آن‌ها مواجه است را تحلیل می‌کند.

کتاب به ۱۰ زبان دنیا ترجمه شده و در نسخه جدید که توسط آمازون منتشر شده، به موضوعات روز در دنیای عکاسی پرداخته است. این اثر برای علاقه‌مندان به عکاسی معاصر یک منبع ارزشمند و موجز محسوب می‌شود.

کتاب «عکس به مثابه هنر معاصر» نوشته شارلوت کاتن و ترجمه کیارنک علایی در نوبت دوم ۱۴۰۳ با ۱۸۴ صفحه به قیمت ۲۷۱ هزار تومان به همت انتشارات حرفه هنرمند منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها