دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
فراخوان مقاله چهارمین همایش ملی و بین المللی فرهنگ و هنر اسلامی منتشر شد

هرمزگان - مدیر موسسه فرهنگی هنری جستارنامه هنر گفت: فراخوان مقاله چهارمین همایش ملی و بین‌المللی فرهنگ و هنر اسلامی منتشر شد.

بابک دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برگزاری چهارمین همایش ملی و بین المللی فرهنگ و هنر اسلامی توسط موسسه فرهنگی هنری جستارنامه هنر بندرعباس و جستارنامه فرهنگ و هنر اسلامی در هرمزگان خبر داد.

مدیر موسسه فرهنگی هنری جستارنامه هنر با اعلام اینکه این همایش اول شهریور ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد، ادامه داد: این همایش در محورهای تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی، مطالعات فرهنگ و هنر اسلامی در پژوهش هنر، فلسفه هنر، اقتصاد هنر، جامعه شناسی هنر، هنرهای تصویری و دیجیتال، معماری و شهرسازی، مرمت و بازسازی، طراحی فرش و پارچه، طراحی و نقاشی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، سینما، موسیقی، ادبیات، بازی‌های بومی و محلی، کودک و نوجوان و … است.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به پایگاه اطلاع رسانی همایش مراجعه و یا با دبیرخانه آن ارتباط برقرار کنند، افزود: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند به منظور ارسال مقالات خود حداکثر تا اول مرداد ۱۴۰۴ با توجه به محورهای این دوره همایش اقدام نمایند.

دهقانی همچنین اذعان کرد: مقالات برتر در کتاب و فصلنامه علمی تخصصی جستارنامه فرهنگ و هنر اسلامی چاپ خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها