سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۱
احمدرضا احمدي از ccu به بخش عمومي منتقل شد

احمدرضا احمدي، شاعر، كه شامگاه دوشنبه(۲۵آبان) در بخش ccu بيمارستان آتيه بستري شده بود لحظاتي پيش به بخش عمومي منتقل شد.\

خانم قصابي، پرستار احمدرضا احمدی در بيمارستان آتيه در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: احمدي شامگاه دوشنبه با سابقه بيماري قلبي و به دليل فشار خون بالا و علائمي چون سرگيجه و حالت تهوع  در بيمارستان بستري شده است.

وي افزود: در حال حاضر حال عمومي او مساعد است و به بخش عمومي منتقل شده است. اما احتمال خطر ذات‌الريه وجود دارد و پزشكان در حال بررسي بيماري او هستند.

احمدرضا احمدی متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۱۹ در کرمان است. دوره آموزش‌های دبستانی را در زادگاهش و دوره دبیرستان را در دارالفنون تهران به پایان رساند. سپس در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مشغول به کار شد. وی همچنین آثاری در زمينه ادبیات کودک و نوجوان دارد.

از آثار او در زمينه شعر مي‌توان «طرح»، «روزنامه شیشه‌ای»، «وقت خوب مصائب»، «من فقط سفیدی اسب را گریستم»، «ما روی زمین هستیم»، «نثرهای یومیه»، «هزار پله به دریا مانده‌است»، «قافیه در باد گم می‌شود»، «لکه‌ای از عمر بر دیوار بود»، «ویرانه‌های دل را به باد می‌سپارم»، «از نگاه تو زیر آسمان لاجوردی»، «عاشقی بود که صبحگاه دیر به مسافرخانه آمده بود»، «هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود»، «یک منظومهٔ دیریاب در برف و باران یافت شد»، «عزیز من»، «ساعت۱۰ صبح بود»، «چای در غروب جمعه روی میز سرد می‌شود» و «روزی برای تو خواهم گفت» را نام برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط