یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
ریشه تمام مشکلات خاورمیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی است/ پرچم دروغین و بی‌صداقتی قدرت‌های بزرگ

شیخ ستار عبدپور، مولف کتاب «عزرائیل یا اسرائیل» گفت: رژیم صهیونیستی رژیم نامشروعی است که هیچ مبنای قانونی و شرعی ندارد و تنها ماموریت رژیم صهیونیستی‌، فراهم کردن زمینه بهره‌برداری برای قدرت‌های بزرگ مثل آمریکا و انگلیس است‌، ریشه تمام مشکلات خاورمیانه و ناامنی‌ها وجود رژیم یاغی‌، وحشی‌، اشغالگر و غیرقانونی رژیم صهیونیستی است‌، برخی قدرت‌های زورگو و پیروز در جنگ دوم جهانی‌، برای تسلط بر خاورمیانه و منابع فراوان به ویژه نفت و گاز، با مقدمه‌سازی‌، جعل یک افسانه و با زور رژیم صهیونیستی را به ملت‌های منطقه تحمیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا شیخ ستار عبدپور، مولف کتاب «عزرائیل یا اسرائیل» با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: امروز مردم عزیز کشورمان و همه کشورهای دنیا باید بدانند که اسرائیل رژیم یا کشور یا حکومت نیست بلکه اسرائیل دژ استعمار است. امروز شاهد خوشحالی مردم کشورمان و ملت‌های منطقه و جهان هستیم و در یک حرکت شجاعانه شاهد ضربات کوبنده و جانانه نیروهای مسلح کشور اعم از سپاه پاسداران و ارتش همیشه سرفراز و دستگاه‌های امنیتی بخصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) (وزارت اطلاعات) در زدن پایگاه‌های نظامی و امنیتی دژ استعمار (رژیم صهیونیستی) با موشک و پهپاد بودیم که جا دارد از اقتدار نیروهای مسلح و دستگاه امنیتی کشورمان نسبت به زدن دژ استعمار تشکر وافر نمایم و اطمینان داشته باشیم که ان‌شاءالله اگر این حملات به دژ استعمار تداوم داشته باشد استعمار آسیب می‌بیند و اگر دژ استعمار سقوط کند، استعمار سقوط می‌کند.

وی ادامه داد: مروز وظیفه شرعی‌، دینی و وجدانی ما نویسندگان این است که با قلم و نوشته‌هایمان در کنار نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) به دژ استعمار (رژیم صهیونیستی) حمله‌ور شویم و در مورد خطر دژ استعمار اسرائیل غاصب آگاه‌سازی کنیم.

وی با اشاره به چگونگی به وجود آمدن اسرائیل بیان کرد: اسرائیل یا عزرائیل با حمایت آمریکا و بریتانیا (انگلیس) و غفلت مسلمانان و تلاش یهودیان به دست آمده است.

ریشه تمام مشکلات خاورمیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی است/ پرچم دروغین و بی‌صداقتی قدرت‌های بزرگ

عبدپور افزود: رژیم صهیونیستی رژیم نامشروعی است که هیچ مبنای قانونی و شرعی ندارد و تنها ماموریت رژیم صهیونیستی‌، فراهم کردن زمینه بهره‌برداری برای قدرت‌های بزرگ مثل آمریکا و انگلیس است‌، ریشه تمام مشکلات خاورمیانه و ناامنی‌ها وجود رژیم یاغی‌، وحشی‌، اشغالگر و غیرقانونی رژیم صهیونیستی است‌، برخی قدرت‌های زورگو و پیروز در جنگ دوم جهانی‌، برای تسلط بر خاورمیانه و منابع فراوان به ویژه نفت و گاز، با مقدمه‌سازی‌، جعل یک افسانه و با زور رژیم صهیونیستی را به ملت‌های منطقه تحمیل کردند. رژیم صهیونیستی رژیمی ستمگر و ظالم و غاصب و کودک‌کش است.

وی با بیان اینکه مردم جهان از پیروزی حزب‌الله لبنان احساس غرور و شادی می‌کنند، گفت: دفاعی که حزب‌الله لبنان از انسانیت و کرامات بشری کرد تنها از لبنان نبود به این دلیل که رژیم صهیونیستی و اربابانشان آمریکا و انگلیس به انسانیت و عزت و آزادگی انسان‌ها توهین می‌کردند. حزب‌الله لبنان با مقاومت خود، در مقابل رژیم صهیونیستی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را به زیر کشید و چهره دروغین حقوق بشر کشورهای غربی را برای همه روشن کرد. همه از پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی احساس غرور می‌کنند و این غرور و شادمانی مربوط به مسلمانان نیست، حتی کسانی که پیرو انبیاءالهی نیستند، امروز از پیروزی حزب‌الله لبنان احساس غرور و شادی می‌کنند، زیرا با پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی هویت انسانی زنده شده است.

نویسنده کتاب «اسرائیل یا عزرائیل» با بیان اینکه رژیم منفور و غاصب و آدم‌کش صهیونیستی امروز پرچم دروغین و بی‌صداقتی قدرت‌های بزرگی مانند آمریکا و انگلیس است، افزود: رژیم صهونیستی پرچم فریب کاری و شیطان شیاطین است. شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس به دروغ القا می‌کردند که این رژیم صهیونسیتی شکست‌ناپذیر و فناناپذیر است ولی دیدیم وقتی رژیم صهیونیستی در برابر حقیقت‌، اخلاص و صداقت مردان و زنان شجاع لبنان قرار گرفت دروغ و باطل اینها مانند کف روی آب محو شد و از بین رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط