سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰
اجرای طرح ویژه ترتیل‌خوانی بانوان در کتابخانه کاشان

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان در استان اصفهان از اجرای طرح ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه خواهران در ایام ماه مبارک رمضان در کتابخانه ملامحسن فیض کاشانی کاشان خبر داد.-

مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این طرح سال‌های پیش برای برادران اجرا می‌شد و امسال برای نخستین بار ویژه خواهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح چهار تن از قاریان قرآن کریم برای قرائت ترتیل کتاب آسمانی دعوت شده‌اند.

کریمی با بیان این‌که این طرح هر روز ساعت 11 صبح در کتابخانه ملامحسن فیض کاشانی اجرا می‌شود، گفت: قرائت دعای زیارت عاشورا و آیاتی از قرآن کریم نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در تمام کتابخانه‌های کاشان اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: طبق این طرح هر روز برای شرکت‌کنندگان سوالاتی از سوره‌ها و آیه‌های قرائت شده، طرح خواهند شد و به برگزیدگان جایزه داده می‌شود.

کریمی همچنین از نمایش کتاب‌های ادعیه در کتابخانه‌های کاشان خبر داد و یادآور شد: کتاب دعاهای ماه مبارک رمضان در یک قفسه جداگانه به نمایش گذاشته می‌شود تا مراجعه‌کنندگان کتابخانه‌های عمومی برای امانت این کتاب‌ها دسترسی بهتری داشته باشد.

اکنون در شهرستان کاشان 14 باب کتابخانه نهادی و هفت باب کتابخانه مشارکتی فعالند و حدود 20 هزار نفر در این کتابخانه‌ها عضویت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط