سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
سیدعلی صالحی با کتاب شعر دیگری آمد

سیدعلی صالحی از انتشار تازه‌ترین کتاب‌هایش از سوی انتشارات مروارید تا چند ماه آینده خبر داد. «چند شعر عاشقانه برای دو سه نفر» و «زندگی کن بگذار دیگران هم زندگی کنند»، دو مجموعه شعر تازه این شاعرند که از چند روز گذشته به کتابفروشی‌ها رسیده‌اند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، صالحی گفت: تا چند ماه آینده مجموعه «نگران نباش، همه چیز درست خواهد شد» از سوی انتشارات مروارید به چاپ خواهد رسید.

این شاعر گفت: دو مجموعه تازه دیگرم نیز با نام‌های «پنهانی» که شامل شعرهایی با نام‌های «چند شعر عاشقانه برای دو سه نفر» و «زندگی کن بگذار دیگران هم زندگی کنند» ده روز پیش از سوی انتشارات نگاه با شمارگان دو هزار نسخه به چاپ رسید. 

اخیرا دفتر شعر «نامه‌های ریرا» صالحی نیز از سوی نشر علم به چاپ چهارم رسیده است.

سید علی صالحی زاده‏ ۱۳۳۴ در روستای مَرغاب از توابع ایذه بختیاری در استان خوزستان شاعر معاصر ایرانی است. وی پایه‏گذار جریان موج ناب و شعر گفتار در شعر معاصر ایران است. از آثار او می‌توان به «یوماآنادا»، «پیشگو و پیاده شطرنج»، «مثلثات و اشراق‌ها»، «عاشق شدن در دی‌ماه، مردن به وقت شهریور»، «دیرآمدی ری‌را... نامه‌ها»، «نشانی‌ها»، «سفر بخیر مسافر غمگین پاییز پنجاه و هشت»، «آسمانی‌ها»، «رویاهای قاصدک غمگینی که از جنوب آمده بود»، «ساده بودم، تو نبودی، باران بود»، «آخرین عاشقانه‌های ری را»، «دعای زنی در راه که تنها می‌رفت»، «چیدن محبوبه‌های شب را تنها به باد یاد خواهد داد»، «دریغا ملا عمر...»، «از آوازهای کولیان اهوازی» (شعرهای دوران جوانی، ۱۳۵۷-۱۳۵۰)، «سمفونی سپیده‌دم»، «ردپای برف، تا بلوغ کامل گل سرخ» اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها