یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰
انتشار  مقالات همایش ملی «نظریه مردم‌سالاری دینی»

مقالات برگزیده همایش ملی «نظریه مردم‌سالاری دینی» در دو جلد منتشر می‌شوند. این همایش ۲۶ آذرماه، در سالن عدالت دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی(ره) برگزار می‌شود.-

علیرضا عنبرستانی، عضو اجرایی سومین همایش ملی «نظریه مردم‌سالاری دینی» در این باره به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: سومین همایش ملی نظریه مردم‌سالاری دینی به همت پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی و دانشگاه شهید بهشتی ۲۶ آذرماه در سالن عدالت دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی(ره) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:‌ تاکنون 202 مقاله دریافت شده که از این میان، 30 مقاله به عنوان مقاله علمی - پژوهشی و 49 مقاله به عنوان مقاله علمی - ترویجی پذیرفته شده‌اند.

وی با بیان این‌که تعداد مقاله‌ها تا زمان برگزاری همایش افزایش خواهند یافت، افزود: 17 استاد و صاحب‌نظر دانشگاهی داوری مقالات را بر عهده دارند و تاکنون 12 جلسه کمیته علمی در این راستا تشکیل شده است.

عنبرستانی با اشاره به چاپ مقالات برگزیده در قالب دو جلد کتاب گفت: مقالات علمی - پژوهشی برگزیده در قالب یک جلد و مقالات علمی - ترویجی در جلدی مجزا منتشر خواهند شد.

به گفته این عضو اجرایی، علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از مباحث علمی و ارتقای سطح دانش‌افزایی و معرفت‌افزایی از موضوعات همایش برای ثبت‌نام و حضور در آن با دفتر پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی و دانشگاه شهید بهشتی با شماره 66977995 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط