یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
دومین نشست کتابخوان تخصصی قرآن‌پژوهی برگزار می‌شود

دومین نشست کتابخوان تخصصی قرآن پژوهی با حضور اساتید، پژوهشگران و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان تهران در دانشکده علوم و فنون قرآن تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، دومین نشست کتابخوان تخصصی قرآن‌پژوهی در استان با همکاری دانشکده علوم فنون قرآن تهران و با حضور اساتید، پژوهشگران و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان با هدف معرفی برترین کتاب‌ها در حوزه قرآنی برگزار می‌شود.

در این آیین که به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران انجام می‌شود، زهره اخوان مقدم، طاهره سادات طباطبایی،حمید حسن‌زاده، رضا امانی، علی غضنفری، علی محمدی آشنانی و عظیم عظیم‌پور از اساتید برجسته دانشگاه، کتاب‌هایی را در شاخه‌های مطالعات قرآنی و قرآن‌پژوهی به اشتراک می‌گذارند.

نشست‌های کتابخوان تخصصی از سلسله نشست‌هایی است که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۱۳۹۵ به‌عنوان «سال خواندن» با هدف اشاعه آگاهی‌های تخصصی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در موضوعات مختلف برگزار کرده است.

نشست تخصصی قرآن‌پژوهی، ساعت 10 دوشنبه 6 دی‌ماه در سالن اجتماعات دانشکده علوم فنون قرآن تهران واقع در خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخایی برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها