سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
معرفی «40 رویش انقلاب در قم» همزمان با 40 سالگی انقلاب

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 رویش انقلابی در حوزه فرهنگی و قرآنی و رسانه‌ای در قم معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در جلسه هم‌اندیشی نمایشگاه «شکوه چهل ساله» در تالار امام رضا (ع) این شهر، ضمن تقدیر از تلاش اصحاب رسانه در پوشش خبری این رویداد، گفت: اصحاب رسانه مجاهدانی خاموش‌اند که بسیاری از تلاش‌های آن‌ها دیده نمی‌شود. خبرنگاری شور و عشق بی‌نظیری را می‌طلبد؛ زیرا با توجه به سختی‌های این شغل، اگر عشقی ضمیمه آن نباشد زمینه کناره‌گیری افراد از فعالیت رسانه‌ای فراهم می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: اهمیت 40 سالگی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و در طول 40 سال انقلاب شاهد هزاران رویداد در کشور بوده‌ایم که از بیشتر آنها سربلند بیرون آمده‌ایم.

وی بیان کرد: کشور در بسیاری از عرصه‌ها با رشد و شکوفایی و تحول همراه بوده و این ملت در بدترین شرایط تحریم، خود را نباخته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: برپایی نمایشگاه «شکوه چهل ساله» در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌تواند بسیاری از پیشرفت‌ها و تحولات و نقاط قوت را ترسیم کند و رسانه‌ها نقش مهمی در معرفی نمایشگاه و ایجاد امید و نشاط در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 رویش انقلابی در حوزه فرهنگی و قرآنی و رسانه در قم معرفی می‌شوند، یادآور شد: این 40 رویش انقلابی افراد جوانی هستند که با ارزیابی‌های دقیق و کارشناسانه انتخاب شده‌اند و در ایام دهه فجر معرفی می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها