دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
فروش مجازی کاهش هزینه‌ها و دسترسی همگان به تازه‌های نشر را به‌دنبال دارد

همدان - مدیر پاتوق کتاب ملایر گفت: فروش مجازی نمایشگاه کتاب در کاهش هزینه‌ها و دسترسی همگان به تازه‌های نشر اثرگذار است.

علیرضا احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان بیان کرد: با توجه به اینکه در هر کتابفروشی تعدادی کتاب وجود دارد که شاید در سایر کتاب‌فروشی‌های استان یا حتی خارج از استان نباشد، فروش مجازی سبب می شود همه افراد بتوانند این عناوین را ببینند.

مدیر فروشگاه پاتوق کتاب ملایر بیان کرد: فرصت فروش مجازی که در نمایشگاه کتاب تهران فراهم شده باعث می‌شود کتاب‌ها در معرض دید همگان قرار گیرد و بتوانند در دسترس علاقمندان قرار گیرد.

وی بیان کرد: در فروش مجازی کتاب‌ها در سایت قرار گرفته و هر فردی بدون بعد مسافت و هزینه می‌توانند کتاب مورد نیاز خود را خریداری کند و در اسرع وقت در اختیار داشته باشد.

احمدیان با اشاره به اینکه سال گذشته نیز در طرح فروش مجازی شرکت داشتم، گفت: سال گذشته فروش خوبی در بخش مجازی نمایشگاه داشتم که رقم آن را به خاطر ندارم اما از فروش حضوری خیلی بهتر بود.

وی با بیان اینکه بیشتر کتاب‌های ما شامل مسائل تربیتی، مذهبی و معارفی است، افزود: فروش مجازی در کاهش هزینه‌ها و دسترسی افراد به تازه‌های نشر در گذشته و حال بسیار تأثیرگذار است.

مدیر فروشگاه پاتوق کتاب ملایر یادآور شد: علاوه بر ایام برپایی نمایشگاه کتاب، طی سال هم فروش مجازی داریم و پست هم همکاری خوبی در این زمینه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط