پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
انتشارات مبانی میاندوآب با ۶۱ عنوان در نمایشگاه مجازی حضور دارد

آذربایجان‌غربی- مدیر انتشارات مبانی شهرستان میاندوآب با اشاره به طرح نمایشگاه مجازی کتاب گفت: انتشارات مبانی میاندوآب با ۶۱ عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی حضور فعال دارد.

مسعود مبانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: حضور مجازی در نمایشگاه کتاب مخصوصاً برای ناشران شهرستانی با شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه مقرون به صرفه است.

مدیر انتشارات مبانی شهرستان میاندوآب افزود: یکی از این محاسن نمایشگاه مجازی بحث صرفه‌جویی در هزینه است، زیرا اگر بخواهیم یک نمایشگاه حضوری برگزار کنیم، اجاره غرفه‌، انتقال کتاب از شهرهای مختلف به مرکز و… هزینه‌های زیادی را برای ناشران شهرستانی در پی دارد اما با برگزاری و حضور مجازی نمایشگاه، شاهد کاهش هزینه‌ها در بسیاری از امور هستیم.

وی افزود: البته نمایشگاه فیزیکی به تبع تاثیر بیشتری نسبت به مجازی دارد از آنجاییکه در فیزیکی می‌توان با نویسنده ارتباط مستقیم برقرار کرد و اعتماد نیز در فیزیکی نسبت به مجازی بیشتر است.

مدیر انتشارات مبانی میاندوآب گفت: در حال حاضر انتشارات مبانی که فعالیت تخصصی در حوزه کتاب تخصصی علوم ورزشی است تا به امروز ۱۰۲ عنوان کتاب چاپ شده و ۷ عنوان در حال ویراستاری و ۲۵ عنوان نیزجدیدترین کتاب به حوزه تخصصی علوم ورزشی اضافه شده است.

مبانی ادامه داد: با توجه به اینکه «انتشارات مبانی» تخصصی علوم ورزشی است در این راستا انتشارات «پویا کتاب» نیز با فعالیت در حوزه عمومی از سال ۱۴۰۲ محوز فعالیت گرفتیم و تا به امروز ۷ عنوان کتاب از آثار نویسندگان بومی خود شهرستان چاپ کرده‌ایم که بیشتر آن‌ها نوقلم هستند.

به گزارش ایبنا؛ عضویت در کمیته داوری نشر فدارسیون همگانی، مشارکت در چاپ اثر با نشر دانشگاهی، عضو انجمن ناشران دانشگاهی کشور، برگزیده سه دوره متوالی به‌عنوان ناشر نمونه استان و دارای رتبه ۳ نشر از سوی دانشگاه شهید بهشتی از جمله افتخارات نشر مبانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط