جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
پرسش‌های سلوکی و عرفانی آیت‌الله سعادت‌پرور از علامه طباطبایی

مجموعه آثار «نور هدایت» که پیش از این در شش جلد چاپ می‌شد، بعد از وقفه‌ای چند ساله، به‌صورت منتخبی از مجلدات منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشر فطرت آفتاب، ناشر آثار آیت‌الله سعادت‌پرور، با چندین اثر جدید در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور پیدا کرده است.

مجموعه «نور هدایت» که پیش از این در شش جلد چاپ می‌شد، بعد از وقفه‌ای چند ساله، به‌صورت منتخبی از مجلدات منتشر شده است و در نمایشگاه امسال به صورت مجزا کتاب‌های مثل «شرح دعای کمیل»، «شرح زیارت امین‌الله» تدوین و عرضه شده است. کتاب دیگری که امسال از مرحوم سعادت‌پرور در نمایشگاه حضور دارد، «سر الاسراء»، شرح حدیث معراج است. این کتاب که تا پیش از این به صورت ۴ جلدی منتشر می‌شد، امسال به صورت دورۀ ۲ جلدی منتشر شده است.

از پرفروش‌ترین آثار نشر فطرت آفتاب در نمایشگاه، می‌توان به «شرح زیارت امین‌الله»، «شرح دعای کمیل» و «ثمرات حیات»، که تجربۀ حضور سی سالۀ مرحوم سعادت‌پرور در محضر علامه طباطبائی است، اشاره کرد. «ثمرات حیات»، پاسخ‌های علامه طباطبائی به پرسش‌های سلوکی و عرفانی مرحوم سعادت‌پرور در جلسات هفتگی‌ای است که ایشان به مدت سی سال در محضر علامه داشتند. از دیگر آثار پرفروش این نشر در نمایشگاه امسال، می‌توان به «راز دل» که شرح مثنوی شیخ محمود شبستری است و کتاب «اسرار مقتل» اشاره کرد. کتاب «ظهور نور» در رابطه با اخبار غیبت و رجعت و «جلوه نور» که در شرح مقامات حضرت صدیقه طاهره است، از دیگر آثار مورد استقبال از این نشر است. کتاب دیگری هم با موضوع شیوه‌های تربیتی آیت‌الله سعادت‌پرور در این نشر عرضه می‌شود.


اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط