پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۲
نشست «حافظ پژوهي» برگزار مي‌شود

سراي اهل قلم از اين پس هر هفته سلسله نشست‌هايي را با عنوان «حافظ پژوهي» برگزار مي‌كند. دومين نشست از سلسله نشست‌هاي «حافظ پژوهي» شنبه(18 مهر) با حضور پرويز عباسي داكاني و علي‌اكبر مظاهري در سراي اهل قلم برگزار مي‌شود./

احسان عباسلو، مسوول برگزاري نشست‌هاي سراي اهل قلم در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، درباره برپايي اين نشست‌ها گفت: با اتمام جلسات مولوي‌‌پژوهي كه از اوايل بهار امسال در سراي اهل قلم سه‌شنبه هر هفته برپا بود، عده‌اي از حضار و علاقه‌مندان به اين سلسله نشست‌ها خواستار ادامه چنين جلساتي در حوزه عرفان بودند.

وي ادامه داد: بنا به خواست علاقه‌مندان و با توجه به اين‌كه مباحث مدنظر درباره مولانا به پايان رسيده و جنبه‌هاي ضروري عرفان مولانا بحث و بررسي شده بود، جلسات حافظ پژوهي را ترتيب داديم.

عباسلو از حضور پرويز عباسي داكاني در اين جلسات خبر داد و افزود: هر هفته، ديگر سخنرانان نشست آينده را دكتر داكاني اعلام خواهد كرد. دكتر داكاني جلسات را به همان شيوه جلسات مولوي پژوهي هدايت مي‌كند و به عنوان سخنران اصلي در اين نشست‌ها حضور دارد.

وي بررسي جنبه‌هاي مختلف عرفان، عشق و ادب را در شعر حافظ از جمله مباحثي خواند كه در اين جلسات مطرح مي‌شوند.

اين نشست شنبه(18 مهر) از ساعت 16:30 تا 18:30 در سراي اهل قلم، واقع در خيابان انقلاب اسلامي، خيابان فلسطين جنوبي، كوچه خواجه نصير، پلاك 2 بر‌‌گزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها