چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
تمامی آثار انتشارات ادیان و مذاهب در نمایشگاه کتاب تهران مجازی عرضه می‌شود

قم - مدیر کتابخانه و انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب از عرضه تمامی آثار انتشارات ادیان و مذاهب در بخش فروش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران خبر داد.

مهدی محمدی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، گفت: در سال جاری انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب با ۵۰ عنوان کتاب جدید (چاپ اول) و در مجموع ۳۲۳ عنوان کتاب فعال در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت خواهد کرد که تمامی آثار انتشارات در دو بخش حضوری و مجازی با تخفیف ۲۰ درصد در دسترس مخاطبان و پژوهشگران است.

مدیر کتابخانه و انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب اضافه کرد: نمایشگاه کتاب یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی هر کشوری به حساب می‌آید و نقش بسزایی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد. خوشبختانه در این رویداد بزرگ فرهنگی انتشارات دانشگاه به معرفی آثار جدید با حضور مولفان و مترجمان خواهد پرداخت و اساتید حاضر در غرفه پاسخگوی سوالات دانشجویان و پژوهشگران علاقمند به حوزه تخصصی دین خواهند بود.

وی تصریح کرد: رویکرد اصلی انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در نمایشگاه کتاب تهران بر محور معرفی آثار و پاسخ به سؤالات مخاطبان است که در حاشیه این برنامه‌ها آخرین آثار منتشره نیز برای فروش ارائه خواهد شد.

محمدی شجاعی بیان کرد: انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب از ابتدای تاسیس در سال ۱۳۷۵ تاکنون بیش از ۴۵۰ عنوان کتاب تخصصی در حوزه‌های تخصصی اسلام و مذاهب اسلامی، یهودیت، مسیحیت، ادیان شرق، جنبش‌های نوپدید دینی، عرفان و دین پژوهی منتشر کرده است. با توجه به تخصصی بودن موضوع آثار انتشارات دانشگاه ادیان و مخاطبین ویژه این حوزه مطالعاتی، پیگیری‌های فراوانی برای دریافت فضای مناسب برای پاسخ به سوالات مخاطبان در حوزه دین و جنبش های نوپدید دینی برای انتشارات بود که متاسفانه امسال نیز این دغدغه مورد توجه مسئولان برگزاری نمایشگاه قرار نگرفت و فضای محدودی را برای انتشارات از طرف مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های این غرفه در طول نمایشگاه کتاب تهران گفت: برنامه‌های حضور اساتید و میهمانان در غرفه انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شامل: پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت رونمایی از کتاب علامه و عرفان نوشته غلامرضا نوروزی با حضور محمد معینی فر، جمعه ۲۱ اردیبهشت رونمایی از کتاب الهیات گردشگری نوشته حمیده امیر یزدانی، شنبه ۲۲ اردیبهشت رونمایی از کتاب جنسیت و توسعه و معرفی کتاب سیاستگذاری نهاد خانواده با حضور منصوره زارعان و خدیجه برزگر. یکشنبه ۲۳ اردیبهشت رونمایی از کتاب های فرشتگان مانوی نوشته محمد شکری فومشی، سلاسل صوفیه نوشته رحمان بوالحسنی با حضور مهدی فرمانیان.

محمدی شجاعی ادامه داد: دوشنبه ۲۴ اردیبهشت رونمایی از کتاب مرگ نوشته مهراب صادق‌نیا با حضور حجت‌الاسلام سید ابوالحسن نواب، سه شنبه ۲۵ اردیبهشت رونمایی از کتاب آشنایی با دین‌های بزرگ جهان و آیین سیکه نوشته محمدمهدی علیمردی و سیدمحمد روحانی، چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت رونمایی از جلد چهارم کتاب کلام و جامعه به سرویراستاری سیدمحمدرضا بهشتی با حضور احمدرضا مفتاح، پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت رونمایی از کتاب‌های عقل و ایمان و در آمدی به آیین پروتستان نوشته شهاب الدین وحیدی و کتاب المناظرات ترجمه محمد جاودان و در نهایت جمعه ۲۸ اردیبهشت رونمایی از کتاب ایثار در ادیان نوشته انسیه شیر خدایی خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط