پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۳
حضور بنياد انديشه اسلامي در شانزدهمين نمايشگاه مطبوعات

بنياد انديشه اسلامي، وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، در شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها تهران با ارايه نشريه «قند پارسي» حضور فعالي دارد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، در اين نمايشگاه بنياد انديشه اسلامي نشريات و كتاب‌هاي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي كه توسط رايزني‌هاي فرهنگي ايران در خارج از كشور به چاپ مي‌رسد را عرضه مي‌كند. از ميان اين نشريات و كتاب‌ها،  نشريه «قند پارسي» از استقبال خوبي برخوردار بود. 

همچنين نشريه پيام اسلام به زبان فرانسه در قالب يك مجلد كه به همت بنياد انديشه اسلامی و با همكاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به زبان فرانسه و با موضوع «سی سال فعاليت‌های قرآنی جمهوری اسلامی ايران» تدوين شده است، از ديگر محصولات اين مركز به شمار مي‌رود.

غرفه ينياد انديشه اسلامي در بخش نشريات اجتماعي محصولات خودش را با 20 درصد تخفيف به بازديدكنندگان و تخفيف ويژه به دانشگاهيان، استادان و موسسات زبان ارايه مي‌دهد. 

شانزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها با شعار ارتقاي جايگاه رسانه و تعميق اخلاق حرفه‌اي عصر روز سه شنبه(28 مهرماه) با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و معاون مطبوعات و اطلاع‌رساني ارشاد در مصلاي تهران آغاز به كار كرد.‌ 

در نمايشگاه امسال بيش از 600 غرفه با حضور بيش از 1500 نشريه حضور دارند. همچنين مطبوعات دانشجويي با 1800 نشريه از 21 دانشگاه سراسر كشور و نيز پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني و روابط عمومي دستگاه‌هاي دولتي براي نخستين بار حضور پيدا كرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط