جمعه ۲۵ آبان ۱۳۸۶ - ۱۰:۰۰
دوست داشتم نقش "محمود دولت آبادي" را ايفا كنم

افسر اسدي گفت: رمان "كليدر" اثر محمود دولت آبادي از جمله آثار مورد علاقه من است و با توجه به احترامي كه براي شخصيت و آثار ماندگار اين نويسنده پيشكسوت قائل هستم، اگر مرد بودم حتما نقش او را در يك فيلم سينمايي ايفا مي كردم.

"افسر اسدي" نويسنده، ترانه سرا و بازيگر سينما و تتاتر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري كتاب(ايبنا) با اعلام اين خبر گفت:حدود 17 سال پيش بود كه مجموعه رمان "كليدر" اثر محمود دولت آبادي را مطالعه كردم و اين كتاب بسيار مورد توجه من قرار گرفت، به طوري كه آن را بارها مطالعه كردم. 

وي در پاسخ به اين سوال كه به زندگي و آثار كداميك از شخصيت هاي ماندگار كشورمان علاقه‌مند است،اظهار داشت: علاوه بر زندگي و آثار "پروين اعتصامي" كه بسيار مورد علاقه من است، به آثار، شخصيت و زندگي "محمود دولت آبادي" بسيار علاقه هستم، به گونه اي كه اگر مرد بودم بدون ترديد نقش اين نويسنده توانمند كشورمان را در يك اثر سينمايي و يا تلويزيوني ايفا مي كردم.

افسر اسدي در بخش ديگري از صحبت هاي خود به انتشار مجموعه شعرهايش تحت عنوان"چوب حراج" درسال 80 اشاره كرد و يادآورشد: در اين كتاب علاوه بر شعرهايم، به بخشي از زندگي نامه ام نيز اشاره كرده ام، اما متاسفانه ناشري كه اين كتاب را چاپ و منتشر كرد، وظايف خود را به درستي انجام نداد و در نهايت اين كتاب در بازار نشر به درستي عرضه نشد و تنها بخشي از آن در نمايشگاه كتاب فروخته شد.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه شعر را دوست دارم در تلاش هستم مجموعه جديدي از اشعارم را بزودي در قالب يك كتاب منتشر كنم.

اسب ،كودكانه، تهران روزگار نو، روسري آبي، سربلند، راز خنجر، زمان از دست رفته، عبور از غبار، روزهاي انتظار، جست و جو در شهر و فيلم شب مكافات از جمله آثار سينمايي هستند كه افسر اسدي در آنها بازي كرده است.
 
اسدي هم اكنون به عنوان يكي از بازيگران اصلي در فيلم "يك وجب آسمان" به كارگرداني علي وزيريان به ايفاي نقش مي پردازد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
    سايت پرباري داريد.آفرين

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط