چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
نمایشگاه تخصصی «فصلی برای جهاد تبیین»

نمایشگاه تخصصی «فصلی برای جهاد تبیین» در ایام نوروز 1401 به همت دفتر قمِ مؤسسه‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب) با همکاری معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در مسجد جمکران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نمایشگاه تخصصی «فصلی برای جهاد تبیین» با هدف ارتقاء توانمندی فعالان فرهنگی سراسر کشور، محتواهایی را با محوریت چهار کلان موضوعِ «جهاد تبیین»، «بانوی تراز عصر انقلاب»، «افول تمدن غرب» و «دستاوردهای انقلاب و کارآمدی نظام اسلامی» در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.
 
با توجه به حضور کارشناسان در هر بخش از نمایشگاه، بستر گفت‌وگوهای تخصصی در هر موضوع نیز فراهم شده است. همچنین غرفه‌ اختصاصی «کودک و نوجوان» آماده‌ استقبال از فرزندانِ زائران است.
 
در کنار بخش‌های مختلف نمایشگاه تخصصی «فصلی برای جهاد تبیین»، معرفی برنامه‌های پژوهشی و ترویجی در راستای نشر اندیشه‌های دو امامِ انقلاب و همچنین مشاوره کتاب و پیشنهادِ سیر مطالعاتی کتب رهبر معظم انقلاب توسط کارشناسان انجام می‌شود. در این نمایشگاه بخشی ویژه به رویدادهای اندیشه‌ای و ترویجی اختصاص یافته است تا برای گروه‌های مخاطبان ارائه شود.
 
نمایشگاه تخصصی «فصلی برای جهاد تبیین» در روزهای یکم تا دوازدهم فروردین 1401 در «شبستان امام هادی علیه‌السلام» مسجد مقدس جمکران (ورودی شماره یک) از ساعت 10 صبح تا 10 شب، آماده‌ استقبال از زائران محترم و به‌ویژه فعالان فرهنگی سراسر کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها