شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
لرستان میزبان نشست هم‌اندیشی قرآن و عترت و امور مساجد 6 استان کشور

منصور احمدی گفت: نشست دو روزه هم‌اندیشی قرآن و عترت و امور مساجد شش استان کشور با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون این دفتر و مدیران کل استانی در‌خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در لرستان، منصور احمدی، با اعلام خبر نشست دو روزه هم‌اندیشی قرآن و عترت و امور مساجد 6 استان کشور با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون این دفتر و مدیران کل استانی گفت: در این نشست که از   شنبه (چهارم تیرماه) آغاز و تا عصر یکشنبه(5 تیرماه) ادامه خواهد داشت، مسائل، مشکلات فعالیت‌های قرآنی و امور مساجد استان‌های آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خوزستان، کرمانشاه، لرستان و مرکزی، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
وی با بیان اینکه مهدی رمضانی‌چابک، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست این نشست را بر عهده دارد افزود: موضوعات مطرح شده در این نشست در قالب راهکارهای اجرایی تدوین و به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در حاشیه این نشست سایر موضوعات و نیازمندی‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان را با مسئولان وزارتی حاضر در نشست در میان خواهیم گذاشت که بتوانیم بیشترین بهره را از این کارگاه برای لرستان داشته باشیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها