شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
مسایل هنر و ادبیات کودک و نوجوان در سنندج بررسی شد

کردستان- نشست هم اندیشی مسائل هنر و ادبیات کودک و نوجوان با حضور نویسندگان، شاعران و هنرمندان کشوری و استانی در مرکز فرهنگی هنری شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان صبح شنبه در این نشست اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک دستگاه فرهنگی است که پایه و ریشه ها را برای آینده ی ایران اسلامی آماده می کند.

حمیدرضا گوهری افزود: بی تردید گستره فعالیت و تجربه امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تعامل با کودکان و نوجوانان وعرضه خدمات فرهنگی را در کمتر دستگاهی می توان سراغ گرفت، از این رو کانون با چنین پشتوانه ای می تواند گام های مطمئنی برای رسیدن به مقصدهای بالاتر بردارد.

وی ایجاد حال خوب برای کودکان و نوجوانان را یکی از اهداف کانون پرورش فکری برشمرد و افزود: تلاش می کنیم بتوانیم با حضور شما نویسندگان و برنامه‌هایی که برگزار می‌کنیم این حال خوب را به مخاطبان خود انتقال دهیم.
 
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با اشاره به اهمیت پرداختن به زیرساخت‌های حوزه فرهنگ و هنر گفت: هر چه در حوزه فرهنگ و هنر هزینه کنیم؛ سرمایه گذاری فرهنگی و اجتماعی انجام داده‌ایم و به دارایی هایمان نیز افزوده خواهد شد.

گوهری یادآوری کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان پایه و اساس در زمینه تربیت کودکان و نوجوانان در راستای تعلیم و تربیت جامعه می تواند همراه با شما قدم های بزرگی را بر دارد.

در این نشست که با حضور  قطب الدین صادقی فیلم نامه نویس و مترجم، شیلان گیلانی نویسنده و شاعر بومی، فردین صادق ایوبی نقاش و نویسنده، ایوب نقشبندی مدرس دانشگاه، سیمین چایچی نویسنده و شاعر بومی، آرزو برومندی مدرس دانشگاه، فرید راژین نویسنده بومی، سیف الله رحمانی، مدرس دانشگاه، هادی یوسفی، مدرس دانشگاه، جلال نصیری فیلم ساز بومی استان، پروین فلاح، نویسنده بومی، سمیرا قیومی، نویسنده و مدرس دانشگاه، آزاده درخشان، کارشناس ارشد باستان‌شناسی، حمیدرضا منصوریان، کارشناس ارشد باستان‌شناسی، آرش بدرطالعی، کارشناس گرافیک و متخصص موسیقی، زهرا خسروی، دکتری پژوهش هنر و متخصص ادبیات نمایشی و حسین تولایی نویسنده و شاعر کودک و نوجوان برگزار شد، هر کدام از صاحب‌نظران پیشنهادات و نکته نظرات خود را با مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در میان گذاشتند و پیرامون مسایل هنر و ادبیات کودک و نوجوان بحث و تبادل‌نظر شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها