چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
نخستین جشنواره فرهنگی منطقه‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود

لرستان -معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی منطقه‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان «خط قرمز» خبر داد.

اعظم روانشاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با همکاری موسسه فرهنگی هنری نسیم حیات دلفان، در راستای تولیدات فرهنگی و هنری کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام به برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی منطقه‌ای «خط قرمز» کرده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ادیبان و شاعران استان‌های لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، همدان، کرمانشاه و مرکزی می‌توانند در قالب شعر و داستانک (داستان مینیمال) آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

روانشاد به موضوعات این جشنواره اشاره کرد و افزود: سرقت، حاشیه‌نشینی، خودکشی، پیشگیری از اعتیاد، بی‌احترامی به سالمندان، تیراندازی در جشن‌ها، توزیع و استعمال مواد مخدر در مراسم ختم، تاثیرات فضای مجازی بر کودکان و خانواده از جمله موضوعاتی است که علاقمندان می‌توانند آثار خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه ارسال اثر در هر دو رشته مجاز است، عنوان کرد: هر ادیب و شاعر مجاز به ارسال سه اثر در هر بخش است.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: علاقه‌مندان آثار خود را تا ۳۱ مرداد ماه سال جاری به پست الکترونیک دبیرخانه جشنواره به آدرس Lorestanredline@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۶۶۳۳۲۰۱۷۹۴ تماس حاصل کنند.

روانشاد با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ۲۷ شهریور برگزار خواهد شد عنوان کرد: جوایز نفر اول هر رشته ۴۰ میلیون ریال، نفر دوم هر رشته ۳۰ میلیون ریال، نفر سوم هر رشته ۲۰ میلیون ریال خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها