شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
فراخوان ششمین دوسالانه کتاب کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

کهگیلویه و بویراحمد- مسئول دبیرخانه دوسالانه کتاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف تقدیر از تلاش و کوشش نویسندگان، پژوهشگران، مترجمان و پدیدآوردندگان آثار مکتوب ششمین آیین دوسالانه کتاب استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در یاسوج، جلیل بهشتی افزود: این آیین توسط  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ  و ارشاد اسلامی، خانه کتاب و ادبیات ایران، انجمن اهل قلم استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آثاری که در رشته‌های مختلف توسط نویسندگان بومی استان به چاپ رسیده باشد همچنین آثاری که توسط نویسندگان غیر بومی استان درباره استان کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسیده باشد می توانند در این رویداد شرکت کنند.

بهشتی  با بیان اینکه از هر کتاب باید سه نسخه به دبیرخانه ارسال شود، یادآور شد: کتاب‌های کمک آموزشی برای حضور در این رویداد پذیرفته نمی‌شوند.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند کتابهایی که در سال‌های 1400 و 1401 به چاپ رسیده است را تا تاریخ 31 مردادماه به  دبیرخانه واقع در میدان معلم شهر یاسوج، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه دوم واحد چاپ و نشر تحویل دهند.
بهشتی یادآوری‌کرد: برگزیدگان دوسالانه پنجم نیز  به زودی در آیینی معرفی خواهند شد.

وی گفت: در دوسالانه چهارم،  کتاب «نوسازی و جامعه ایلی بویراحمد در دوره پهلوی» در حوزه  تاریخ اثر محمدمهدی روشنفکر ، کتاب «مصرف هنری و تجربه زیباشناختی» در حوزه  هنر تالیف فرود عباسی و حسین خلیلی و رمان «او نیز در آرکادیاست» در حوزه ادبیات (نثر معاصر)  نوشته زینب زمان  به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها