شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
«مورس؛ شکنجه به روایت مبارزین انقلاب» و روشن شدن بخشی از زاوایای تاریخ معاصر ایران

کتاب «مورس؛ شکنجه به روایت مبارزین انقلاب» پژوهشی خاطره‌محور از شکنجه به روایت مبارزین انقلاب درصدد است بخشی از زوایای تاریخ معاصر ایران را روشن کند و ایثار مردم این کهن بوم‌وبر را بر لوح تاریخ و ادبیات این مرز و بوم ماندگار سازد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انتشارات رای نو کتاب «مورس؛ شکنجه به روایت مبارزین انقلاب» با تحقیق و پژوهش زهره السادات فرقانی را به چاپ رساند.   
مؤسسه فرهنگی هادی مشکات نور با رویکردی تخصصی و متمایز در حوزه پژوهش، خاطرات، زندگینامه و مستندنگاری و با انگیزه ارتقای سطح دانش و بینش عمومی و اعتلای فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و با هدف ترویج و نشر ارزش‌های دینی و ملی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی و تاریخی و اشاعه فرهنگ ایثار، فعالیت‌های خود را آغاز کرده است. بنابراین هدف، به دنبال تولید آثاری شایسته در حوزه تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی است.

سرلوحه رسالت هادی مشکات نور، این جمله مقام معظم رهبری است: «یکی از چیزهایی که بنده نگران آن هستم، هم دارای انگیزه است، آماده به کار است، وسط میدان است، انقلابی است، به تدریج این حوادث مهم را، این عبرت‌های بزرگ دوران معاصر را از یاد ببرد... من به جوانان عرض می‌کنم، با تاریخ گذشته نزدیک کشورتان آشنا شوید؛ چون یکی از راه‌های فریب و اغواگری، تحریف تاریخ است که امروز متاسفانه این کار به فور صورت می‌گیرد.»

کتاب «مورس»، پژوهشی خاطره محور از شکنجه به روایت مبارزین انقلاب است که زهره السادات فرقانی، تحقیق و نگارش آن را بر عهده داشته است. این کتاب درصدد است بخشی از زوایای تاریخ معاصر ایران را روشن کند و ایثار مردم این کهن بوم‌وبر را بر لوح تاریخ و ادبیات این مرز و بوم ماندگار سازد.

انتشارات رای نو کتاب «مورس؛ شکنجه به روایت مبارزین انقلاب» با تحقیق و پژوهش زهره السادات فرقانی را در 285 صفحه به بهای 97 هزار تومان به چاپ رساند.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها