یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
کارگاه یادداشت‌نویسی در بوشهر برگزار شد

بوشهر- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری کارگاه «یادداشت‌نویسی و سواد رسانه در جبهه انقلاب اسلامی» و آیین بزرگداشت روز خبرنگار با حضور تقی دژاکام، روزنامه‌نگار و محقق به‌مناسبت روز خبرنگار در بوشهر خبر داد.

وحید حیدری با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر گفت: کارگاه «یادداشت‌نویسی و سواد رسانه در جبهه انقلاب اسلامی» ساعت 10 صبح یکشنبه با تدریس تقی دژاکام که از چهره‌های شاخص روزنامه‌نگاری معاصر و پژوهشگر حوزه سواد رسانه در جبهه انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود، در سالن کنفرانس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به‌مناسبت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی برگزار شد.

وی ادامه داد: روز خبرنگار یکی از روزهای مهم در تقویم رسمی کشور به‌شمار می‌رود که نامگذاری چنین روزی در میان مناسبت‌های رسمی کشور بیانگر رسالت سخت خبرنگاری و جایگاه والای آن در حوزه جهاد تبیین و آگاهی‌بخشی جامعه است. شهید صارمی با شهادت خود، یک جریان فکری صائبی را در رسانه بنیان‌گذاری کرد که باید خبرنگاران امروزی ادامه‌دهندۀ این جریان فکری باشند.

حیدری سپس از برگزاری آیین بزرگداشت روز خبرنگار در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این آیین با حضور تقی دژاکام و مسئولان و اصحاب رسانه استان ساعت 9:30 دقیقه صبح سه‌شنبه در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر ‌برگزار می‌شود. در این آیین از خبرنگاران برتر استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها