بیستودومین قسمت برنامه «جلد دوم» به معرفی دو کتاب «پیشپرده کتاب» و «ترویج کتاب» با حضور چهرقانی پرداخت.
کتاب «ترویج کتاب: راهنمای عملی» دربارۀ مفاهیم اصلی و محیط ترویج کتاب، ضرورتها و انگیزههای ترویج کتاب است.کتاب «پیشپرده کتاب: راهنمای تبدیل بینندگان به خوانندگان» به معرفی گونههای مختلف پیشپردۀ کتاب و ظرفیتهای ارزشمندش در ترویج کتابخوانی و تبلیغ کتاب میپردازد. این مجموعه توسط انتشارات جهاد دانشگاهی روانۀ بازار شده است.
مریم چهرقانی، کارشناس کتابداری، کارشناس ارشد علم اطلاعات و دکترای بازیابی اطلاعات از دانشگاه تهران، پژوهشگر کتاب و نشر و عضو سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی است.
از این پژوهشگر تا کنون مقالات و آثار زیادی در زمینه کتاب و کتابخوانی منتشر شدهاست که جدیدترین آنها، مجموعۀ «پیشپرده کتاب» و «ترویج کتاب» هستند.
بیستودومین قسمت برنامه «جلد دوم»، 13 شهریورماه، ساعت 18 از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی ketab.tv پخش شد. این برنامه به معرفی «پیشپرده کتاب» و «ترویج کتاب» پرداخت.
نظر شما