چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۳
استفتائات آيت‌الله جوادي‌آملي در چهارمين مجله الکترونيک اسراء

چهارمين شماره از مجله الكترونيك اسراء همراه با امكان دسترسي به كتاب استفتائات آيت‌الله جوادي‌آملي به همت معاونت فرهنگي موسسه فرهنگي ـ تحقيقاتي اسراء همزمان با ماه‌هاي رجب و شعبان منتشر مي‌شود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي موسسه فرهنگي ـ تحقيقاتي اسراء، اين دو ماهنامه همزمان با ماه پربرکت رجب و شعبان منتشر مي‌شود و متناسب با اين ايام، مقالاتي را در موضوعات گوناگون در خود جاي داده است.

از بخش‌هاي گوناگون اين نشريه الكترونيكي و مقالات ديني آن مي‌توان عنوان‌هايي چون «علي(ع) مظهر اسماي حسناي الهي»، «علي(ع) مظهر اسماي حسناي الهي»، «رسالت جهاني پيامبر(ص)  و وظايف ديگران در قبال آن»، «شكوفايي عقل محصول بعثت نبوي»، «پيام به مناسبت روز پاسدار»، «حكمت عبادات»، «رابطه حکمت و خشيت الهي»، «اهميت تهذيب نفس» و «اعتكاف و حكمت آن» و «نيايش سالكان و ره‌آورد صالحان» را نام برد. 

از نكات بارز اين نشريه مي‌توان به امكان دسترسي به استفتائات آيت‌الله جوادي‌آملي، مرجع تقليد شيعي اشاره كرد كه در پايگاه اطلاع‌رساني اسراء به صورت ديجيتالي طراحي شده است و اطلاعات آن در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد.

«امام مهدي(عج)» موجود موعود از بخش‌هاي ويژه اين شماره است كه به مناسبت نيمه شعبان، روز ولادت حضرت ولي عصر(عج) تهيه شده که در آن مقالاتي با عنوان «امام زمان، عصاره خلقت»، «حکمت و چرايي غيبت»، «ظهور، بهار دل انگيز قلوب» و «انتظار فراموش شده» قرار گرفته‌اند. 

در اين شماره ، علاوه بر استفتائات آيت‌الله جوادي آملي، بخش‌هاي «پرسمان» و «معرفي محصولات» قابل دسترسي‌اند. 

اين مجله که به صورت دو ماهنامه منتشر مي‌شود، به بررسي موضوعات ويژه و مهم در انديشه و آثار حضرت آيت‌الله جوادي آملي(حفظه الله) اختصاص دارد و با توجه به مناسبت‌هاي تاريخي و اسلامي در اين دو ماه مي‌پردازد. 

مجله الکترونيکي اسراء از امکانات چندرسانه‌اي نظير سخنراني‌هاي آيت‌الله جوادي آملي، فيلم و تصاوير ايشان نيز برخوردار است و کاربران مي‌توانند با مراجعه به نشاني اينترنتي www.esramag.net از مطالب آن بهره‌مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط