یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
برگزاری نخستین کنفرانس، ملی، علمی و تخصصی «نهج البلاغه» در یزد

یزد - نخستین کنفرانس، ملی، علمی و تخصصی «نهج البلاغه» با رویکرد کار، تولید و نقش آن در تعالی جامعه به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، اولین کنفرانس ملی و علمی – تخصصی نهج البلاغه با رویکرد «کار، تولید و نقش آن در تعالی جامعه» در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد برگزار می‌شود.

تمامی اساتید حوزه و دانشگاه، صاحبنظران، پژوهشگران، فرهنگیان، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و طلاب سطوح عالیه می‌توانند در اولین کنفرانس ملی علمی و تخصصی نهج البلاغه که توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد برگزار می‌شود، شرکت کنند.

این کنفرانس در روزهای سوم و چهارم بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند مقالات خود را تا ۱۵ آذرماه سال جاری به دانشگاه فنی و حرفه‌ای یزد ارسال کنند.

این کنفرانس دارای مجوز و نمایه رسمی ISC بوده و تمامی مقالات پذیرفته شده آن در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نمایه خواهند شد بر این اساس طبق قوانین وزارت علوم، شرکت در این کنفرانس دارای تمام امتیازات علمی و پژوهشی مشمول نمایۀ ISC خواهد بود.

نمایه‌سازی و انتشار مقالات برگزیده در کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس و چاپ تعدادی از مقالات برگزیده در مجلات معتبر علمی - پژوهشی پشتیبان کنفرانس و تقدیر ویژه از مقالات برتر از امتیازات علمی و پژوهشی این کنفرانس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط