دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
۷۰۰ اثر به دبیرخانه اجلاس علمی پژوهشی نماز ارسال شد

زنجان- مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان با اشاره به اینکه سی‌امین اجلاس سراسری نماز به میزبانی زنجان برگزار می‌شود، گفت: خوشبختانه شاهد استقبال خوبی در بحث فراخوان علمی بودیم و در حدود ۷۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

مهدی ورقایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: اجلاس‌های سراسری نماز یک رویداد مهم در حوزه فرهنگی و دینی کشور هست که مقام معظم رهبری هر ساله به این اجلاس پیام ویژه ارسال کرده و حضور مسئولین و اندیشمندان در اجلاس‌های نماز به عنوان مخاطبین این اجلاس نشان از اهمیت این اجلاس دارد.

وی با اشاره به اینکه از چند هفته قبل اقدامات برای برگزاری این اجلاس آغاز شده است، اضافه کرد: در این زمینه جلسات مشترکی با دستگاه‌های مرتبط برگزار شده است تا بهترین بهره را از ظرفیت آنها داشته باشیم.

ورقایی از آماده سازی دیوارنگاره ولیعصر برای تبلیغات اجلاس سراسری نماز در این محل خبر داد و گفت: این دیوارنگاره برای نخستین بار در اجلاسیه مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در کمیته اطلاع رسانی بحث فضاسازی در شهر است، اضافه کرد: کارهای اولیه درباره طراحی بنرها انجام شده و چند محل که در نزدیکی محل برگزاری اجلاسیه هستند؛ برای اکران این بنرها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات دستگاه‌های اجرایی در این اجلاس گفت: اجرای برنامه به رنگ قنوت در مدارس و همچنین اقدامات شهرداری در حوزه فضاسازی از جمله فعالیتهای انجام شده در این بخش است.

ورقایی با تأکید برایجاد جریان رسانه‌ای برای فعالیت‌های کمیته‌های مختلف افزود: باید فعالیت‌ها به سمتی برودد که شهرستان‌ها نیز درگیر کار شوند و اطلاع‌رسانی در آن سطح هم انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان با ارائه پیشنهاداتی مبنی بر برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان‌ها یا محل برگزاری اجلاسیه گفت: هماهنگی برای پخش زنده اجلاسیه و همچنین تبلیغات این حوزه با استفاده از ظرفیت صدا و سیما نیز از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ارتباط با آثار رسیده به دبیرخانه سی امین دوره اجلاس سراسری نماز نیز افزود: خوشبختانه شاهد استقبال خوبی در بحث فراخوان علمی بودیم و در حدود ۷۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط