سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
تخصیص اعتبارات فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استان‌ها افزایش می‌یابد

هرمزگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: تخصیص اعتبارات فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استان‌ها افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، اسمعیل جهانگیری در جلسه شورای اداری این استان از افزایش اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استان‌ها خبر داد.

وی گفت: در بحث اعتبارات در این دولت وضعیت بهتر شده است و امیدواریم که اعتبارات بیشتری به ما تخصیص داده شود تا بتوانیم در شهرستان‌ها نواقص و کمبود تجهیزات را مرتفع سازیم.

وی ادامه داد: از زمان دولت جدید در حوزه قرآنی اعتبارات آن بهتر شده است و در حوزه اعتبارات برای اجرای برنامه‌ها منتظر وصول اعتبارات هستیم.

او افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است در راستای حمایت‌های فرهنگی در شهرستان‌ها مبالغی را برای استان‌ها در نظر بگیرد تا بتوانند در بخش تجهیر و یا تکمیل پروژها اقدامات قابل توجهی انجام پذیرد.

جهانگیری بیان کرد: ما جزو استان‌هایی هستیم که برش سند مهندسی فرهنگی را انجام داده‌ایم و به همین دلیل جزء استان‌هایی هستیم که اعتبار و بودجه به ما تعلق می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: در بحث صندوق اعتباری هنر، هنرمندانی که عضو صندوق بودند و درخواست وام خود اشتغالی کرده‌اند ولی موفق به دریافت وام نشده‌اند اسامی آن‌ها به سال بعد موکول می‌شود و در سال آینده می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند.

در پایان این جلسه روسای ادارات شهرستانی خواستار اختصاص بودجه عمرانی برای رفع نواقص در شهرستان‌های مربوطه شدند و مقرر شد به محض وصول اعتبارات عمرانی، به شهرستان‌ها بر اساس نیاز آن شهرستان اعتبار در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها