چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
۲ پژوهشگر ارومیه‌ای تجلیل شدند

آذربایجان‌غربی - به‌مناسبت هفته پژوهش از دو پژوهشگر ارومیه‌ای تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی به همراه منوچهر زاده‌علی، مسئول پژوهش اداره کل، ظهر چهارشنبه، به‌مناسبت هفته پژوهش از حسین غفاری و پریسا قربان‌نژاد به‌عنوان دو پژوهشگر ارومیه‌ای دیدار و تجلیل کردند.

علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در این دیدار با تسلیت ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این هفته فرصتی مناسبی است که بتوانیم از زحمات پژوهشگران و نویسندگان قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه اهمیت دادن به نویسندگان و نویسندگی سبب پیشرفت جامعه می‌شود، گفت: کتاب و نقش کتاب در رشد و تعالی و کیفیت زندگی مردم اهمیت بالایی دارد.

نوروزی گفت: خوشبختانه استان آذربایجان‌غربی در زمینه تالیف و انتشار کتاب از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است که در طول چند سال اخیر به واسطه برگزاری متوالی نمایشگاه‌های کتاب استانی این ظرفیت و توانمندی چند برابر شده است.

دو پژوهشگر ارومیه‌ای تجلیل شدند

به گزارش ایبنا؛ مقرر است از ۱۰ پژوهشگر دیگر نیز طی روزهای جاری تجلیل شود. و همچنین در این دیدار با پریسا قربان‌نژاد، مدیر دانشگاه الزهرا (س) ارومیه تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی امضا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها