سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کتاب «کارآمدی حکومت ولایی» در گرگان رونمایی شد

گلستان- از کتاب «کارآمدی حکومت ولایی» به قلم حسن بیارجمندی هم‌زمان با برپایی آیین اختتامیه «رویداد ملی ما تمدن سازیم» در گرگان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، ظهر سه‌شنبه و هم‌زمان با برپایی آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان «رویداد ملی ما تمدن سازیم» از کتاب «کارآمدی حکومت ولایی» که توسط حسن بیارجمندی در ۱۶ فصل و ۲۲۰ صفحه قلمی شده است در حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی رونمایی به عمل آمد.

کتاب «کارآمدی حکومت ولایی» به شمارگان یکصد نسخه و به قیمت ۱۵۴ هزار تومان توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی روانه بازار نشر شده است و مهدی باقریان ویراست داری و یونس برخوردار طراحی جلد آن را بر عهده داشته‌اند.

در حاشیه این مراسم حسن بیارجمندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا گفت: در این کتاب به‌طور خاص سه رکن اسلام ناب محمدی (ص) و اصل امامت امت، ساختار حکومت ولایی و قوای آن مورد تبیین تاریخی، فقهی و حقوقی با تأکید بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قرارگرفته است.

وی ضمن اشاره به مهم‌ترین ضابطه‌های کارآمدی منطبق با سه رکن گفت: این اثر در راستای شناساندن و ساخت چنین تصویری شناختی و ادراکی به جامعه مدیران و نخبگان ایران اسلامی ازجمله دانشجویان رشته حقوق که جای چنین محتوای آموزشی بسیار خالی است قلمی شده است که امیدوارم مورد رضای خداوند متعال و بقیه‌الله اعظم روحی له الفداه قرار بگیرد.

به گزارش ایبنا، استاندار گلستان، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و اهالی رسانه مهمانان حاضر در مراسم رونمایی کتاب بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها