به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، در این شماره از ماهنامه راهبرد ارتباطات و روابط عمومی میخوانیم: چشمانداز هوش مصنوعی مولد در روابطعمومی، قدرت ارتباطات راهبردی؛ تضمین مشارکت مردم، روابطعمومی مدرن و مدیران سنتی، ضرورت ترویج نوآورانه فعالیتهای فرهنگی، روابطعمومی؛ مشاطگی یا ارتباط موثر و پاسخگویی، نقش مدیران و کارشناسان و فعالان روابطعمومی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳، رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳ و نقش روابطعمومی در صنعت گردشگری.
ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط عمومی به همت موسسه فرهنگی روابطعمومی راهبرپویشرستا و با مدیرمسئولی محمدرضاباقری، سردبیری حسین همدانی گلشن در ۶۱ صفحه منتشر شد؛ همچنین سید غلامرضا کاظمی دینان نیز رئیس شورای سیاستگذاری این نشریه است.
در این شماره از نشریه راهبرد گفتاری از عباس محمدیان مدیرکل تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، حمید شکری خانقاه استاد دانشگاه و نویسنده کتاب برنامهریزی راهبردی ارتباطی، مهسا پایسته کارشناس روابطعمومی انتشارات بهنشر، سید احسان مصطفیزاده مدیر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسانرضوی، علیرضا دوستمحمدی رئیس اداره روابطعمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، سید محمدعلی حامددبیری مشاور روابطعمومی شرکت عمارت هشتم شرق (صندوق بازنشستگی کشوری)، محمدرضا دعانویس عضو شورای نمایندگی انجمن روابطعمومی ایران در خراسانرضوی، فرشته مشهدی کارشناس روابطعمومی بنیاد دانشگاهی فردوسی منتشر شده است.
کتاب شیوههای افکارسنجی در روابطعمومی به قلم مصطفی ستاری نیز در شماره چهارم ماهنامه راهبرد ارتباطات و روابط عمومی نیز معرفی شده است.
این نشریه با هدف ارایه مطالبی کاربردی و علمی در زمینه روابط عمومی، رسانه و ارتباطات، به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر می شود.
نظر شما