مهدی ارجمندی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز با بیان اینکه در دو دوره نمایشگاه مجازی کتاب شرکت کرده است، عنوان کرد: در بخش مجازی نمایشگاه کتاب با توجه به تنوع کتابفروشان از سراسر کشور، فرصت انتخاب و خرید بهتری برای مخاطب ایجاد میشود.
ارجمندی با بیان اینکه کتابفروشان، کتابهای ارائه شده در سامانه خرید کتاب مجازی را با همان قیمت خرید قبلی به متقاضی ارائه میدهند، تصریح کرد: با تفاوت قیمت کتابفروش نسبت به ناشر، خریدار بر اساس سود بیشتر به بخش مجازی تمایل بیشتری پیدا کند.
وی افزود: در ایام نمایشگاه کتاب تهران به علت فروش محدود، کتابفروشان با کاهش فروش و افت مواجه میشوند، اما با ایجاد نمایشگاه مجازی در این چند سال اخیر وقفه فروش کتابفروشان جبران شده است.
ارجمندی ادامه داد: بازخورد مشتریان در سامانه کتابفروشیها پس از نمایشگاه کتاب مثبت بوده و از خرید اینترنتی کتابفروشان در مقایشه با قیمت کتاب از سوی ناشران راضی بودند.
مدیر نمایشگاه دائمی کتاب تبیان دزفول گفت: خریداران مجازی نمایشگاه کتاب پس از خرید مجازی مشتری ثابت اینترنتی کتابفروشی ما شدند و اگرچه فروش مجازی ۱۰۰ درصد اختصاص به استان ندارد اما در مقابل، لطمهای که در اردیبهشت ماه به کتابفروش وارد میشود را جبران میکند.
نظر شما