چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «حضرت فاطمه (س)» با حضور مهدی محقق، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵:۳۰ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آیین رونمایی از کتاب «حضرت فاطمه (س)» در نخستین روز سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

در این نشست حجت الاسلام سیدرضا تقوی دامغانی، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی، مهدی محقق و محمود محقق سخنرانی خواهند کرد.

کتاب «حضرت فاطمه (س)» تألیف ملّا بمانعلی و فرزند ایشان شیخ عبّاسعلی محقّق واعظ دامغانی خراسانی از محدّثان سدۀ چهاردهم هجری قمری در خطّۀ خراسان است که اختصاص به زندگانی و فضائل حضرت فاطمه (س) بر پایۀ روایات اهل بیت (ع) دارد. آن دو در این کتاب علاوه بر تبویب روایات از منابع مختلف، برداشت و استظهار خویش از مجموع آیات و روایات را نیز ارائه داده‌اند.

این نشست چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجمع ناشران انقلاب اسلامی واقع در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سالن شبستان، راهرو ۶، غرفه ۱۳۱ برگزار می‌شود.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها