پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
شیخ جلال‌الدین در گنبدکاووس به بازار نشر آمد

گلستان- کتاب شیخ جلال‌الدین آیت‌الله زاده(کنی) به قلم سید علی کریمیان هم‌زمان با آغاز نمایشگاه کتاب سی و پنجم تهران رونمایی و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گنبدکاووس، کتاب شیخ جلال‌الدین آیت‌الله زاده (کنی) به قلم سیدعلی کریمیان که درباره اولین عالم تبعیدی به شهرستان گنبدکاووس است، در ۳۷ صفحه و به قیمت ۶۰ هزار تومان از سوی انتشارات اهل‌دل منتشر شد.

مؤلف کتاب و مدیرمسئول انتشارات اهل‌دل درباره این کتاب به خبرنگار ایبنا، گفت: هم‌زمان با آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب شیخ جلال‌الدین آیت‌الله زاده (کنی) که درباره اولین تبعیدی راه مبارزه با بهاییت است منتشر و بر روی پیشخان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت.

سید علی کریمیان با اشاره به اینکه شیخ جلال‌الدین آیت‌الله زاده (کنی) اولین عالم تبعیدی بود که در دهه ۱۳۲۰ به گنبدکاووس تبعید شد، افزود: طراح جلد این کتاب سحر هاشم‌آبادی و صفحه‌آرایی این کتاب را فاطمه زهرا حسین زاده بر عهده داشته است.

سید علی کریمیان شاعر، مدیرمسئول انتشارات اهل‌دل و مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس و جانبازان دوران دفاع مقدس است. وی پس از سال‌ها حضور در جبهه‌ها هم‌اکنون در جبهه فرهنگی مشغول به فعالیت بوده و در حد توان می‌کوشد آثاری را قلمی کند.

تا به امروز از سیدعلی کریمیان آثاری چون «محلمون بهاره شهیداش بی‌شماره» به یاد «شهید مهدی حدادی»، «بانوی با صداقت» به یاد «شهیده طیبه صداقت»، اولین شهید زن انقلاب اسلامی گنبدکاووس، «کبوتر عشق» بر اساس زندگینامه شهید مدافع حرم «جواد سنجه ونلی»، «بی‌سیم‌چی دلاور» به نام و یاد «شهید کاظم صادق پور ملک میان» از شهدای شهرستان گنبدکاووس تألیف و روانه بازار نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها