پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
۱۰ اثر جدید انتشارات هوپا در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

انتشارات هوپا با حدود ۷۰۰ عنوان کتاب که ۵۰ اثر آن چاپ اول است در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا انتشارات هوپا با حدود ۷۰۰ اثر به نمایشگاه کتاب تهران آمده است که از این تعداد ۵۰ عنوان چاپ اولی و ۱۰ عنوان از این تعداد در نمایشگاه کتاب رونمایی خواهد شد که هنوز توزیع سراسری آن‌ها آغاز نشده است.

عناوین چاپ اولی انتشارات هوپا عبارت‌ند از: جلد جدید مجموعه «ته جدولی‌ها»، جلد دوم مجموعه «مهزاد»، جلد دوم مجموعه «آشوب روان»، مجموعه سه‌جلدی «ماجراجویی‌های خفن»، جلد سوم و چهارم مجموعه «هدی کله‌چکشی» و جلد دوم کتاب «زنان پیشرو».

مصطفی مقسمی، مدیر محتوایی انتشارات هوپا درباره یکی از عناوین جدید چاپ‌شده در این نشر گفت: مجموعه جدیدی را آغاز کرده‌ایم که در ادامه مجموعه قدیمی محبوب‌مان «کارآگاه سیتو» است. با هماهنگی که با ناشر اسپانیایی، نویسنده و تصویرگر این اثر انجام شده است، یک مجموعه ۱۰ جلدی را کلید زده‌ایم که سه جلد آن در نمایشگاه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در این مجموعه جدید، داستان‌های کارآگاه سیتو در شهرهای ایران می‌گذرد.

همچنین هوپا به روال سال‌های گذشته در نمایشگاه کتاب تهران پذیرای مؤلفان و مترجمان خواهد بود.

غرفه انتشارات هوپا در سالن کودک و نوجوان شمالی، راهرو ۲، پلاک ۲ واقع شده است.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط