چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
حضور به‌نشر با ۴۳۷ اثر کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب تهران

کتاب‌های پروانه (واحد کودک و نوجوان به‌نشر) با ۴۳۷ اثر در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): واحد کودک و نوجوان انتشارات به‌نشر با عنوان «کتاب‌های پروانه» با ۴۳۷ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ شرکت می‌کند. این نشر ۳۱ کتاب صوتی نیز در نمایشگاه ارائه می‌کند.


کتاب‌های کودک و نوجوان به‌نشر با عناوین و مجلدات بیشتر از بزرگسال در نمایشگاه و در غرفه اختصاصی کودک ارائه می‌شود. مجموعه‌های کودکانه پرفروش همچون «قصه‌های حنانه»، «قصه‌های احکام»، آثار کلر ژوبرت، مجموعه داستان‌های «صمیم»، «حکایت‌های کمال» و مجموعه رمان‌های دینی نوجوان مانند «پرواز اسب سفید»، «من و آقای همسایه»، «انتقام» و «بازیگر پنجم» در کنار بیش از ۴۰۰ عنوان دیگر در اختیار کودکان و نوجوانان است.


همچنین مجموعه «ماجرای دشت مرموز» که پیش از این با جلدهای «جشن خرگوش‌ها»، «بازی بازها» و «ملکه موش‌ها» عرضه شده بود، با دو جلد دیگر با عناوین «کاخ کلاغ‌ها» و «عروسی غازها» تکمیل و در نمایشگاه رونمایی می‌شود.

براساس اعلام به‌نشر، مسابقه کتابخوانی «مامان‌جونی و زیارت» ویژه کودکان که از نوروز ۱۴۰۳ آغاز شده با مشارکت مرکز رسانه‌ای شیرازه و شبکه پویا ضمن ارائه اثر در غرفه به‌نشر، تا پایان نمایشگاه کتاب و ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد و در ویژه‌برنامه «کتاب شیرین» سیما نیز تبلیغ و معرفی می‌شود.


به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط