پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
کتابخانه عمومی میرفندرسکی گرگان در دهه کرامت بازگشایی می‌شود

گلستان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان از بازگشایی کتابخانه عمومی میرفندرسکی شهرستان گرگان همزمان با دهه کرامت خبر داد.

آخوند عبدالحی میرزاعلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، ضمن تبریک پیشاپیش دهه کرامت و آغاز سی‌و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که یک رویداد فرهنگی بزرگ است، گفت: عملیات عمرانی بازطراحی کتابخانه میرفندرسکی گرگان با هدف زیباسازی و بهبود خدمات‌رسانی از ابتدای مردادماه سال گذشته آغاز شد.

وی افزود: طبقه همکف کتابخانه شامل قسمت کودک و نوجوان و منابع، طبقه دوم شامل سالن مطالعه خواهران و برادران و قسمت ویژه و سپس طبقه زیرزمین شامل اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، سالن اجتماعات، بوفه و … در فازهای مختلف باز طراحی شدند.

میرزاعلی ادامه داد: اعضا و عموم شهروندان از روز شنبه هفته پیش‌رو و همزمان با دهه کرامت و نمایشگاه کتاب سی‌و پنجم می‌توانند به کتابخانه میرفندرسکی مراجعه کنند.

وی افزود: در باز طراحی کتابخانه عمومی میرفندرسکی از منظر کمی و کیفی و همچنین نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خدمات ما بیشتر و بهتر شده است.

میرزاعلی گفت: خرید تجهیزات جدید، اختصاص فضای بیشتر به اعضا، راه‌اندازی بخش خصوصی، تغییر بخش کودک به منظور تسهیل خدمات به خانواده ها، تفکیک اداره کل از بخش کتابخانه از جمله اقدامات صورت گرفته در باز طراحی بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ضمن دعوت عموم مردم به حضور و بهره‌مندی از فضای کتابخانه، گفت: به زودی شیفت شب نیز با نامه نگاری‌های صورت گرفته به ساعات کاری کتابخانه افزوده خواهد شد تا برای اعضا بیشتر قابل استفاده باشد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلا NL ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    با توجه به وجود دانشگاه ها کتابخانه میر فندرسکی اغلب کتاب‌های پژوهشی را ندارد. در بخش ادبیات و روانشناسی ضعیف است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها