یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
نیروی هوایی با ۸۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه حضور دارد

فرمانده نیرو هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای تربیت نیروی هوایی دانشمند تراز نظام مقدس گفت: ناشران نیروی هوایی با ۸۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) سرتیپ حمید واحدی یکشنبه (۲۳ اردیبهشت) در دیدار با علی رمضانی، قائم مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه کتاب یکی از بهترین نمایشگاه‌هایی است که در کشور ما برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: اهمیت کتاب تا آنجاست که در آیات قرآن نیز ۷۸۲ بار کلمه «علم» به کار برده شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر مردم به کتاب و کتابخوانی توجه کنند سربلندی کشور را به دنبال خواهد داشت، افزود: نمایشگاه می‌تواند مردم، جوانان و خانواده‌ها را با کتاب آشنا کند.

سرتیپ واحدی با بیان اینکه در حکم انتصاب بنده از سوی مقام معظم رهبری تاکید بسیار مهمی بر علم دانش شده و ایشان فرمودند که باید به سمت نیرو هوایی دانشمند تراز نظام مقدس پیش برویم، افزود: در این زمینه دفتر مطالعات و دانشگاه نیروی هوایی اقدامات بسیار خوبی انجام داده که در این نمایشگاه نیروی هوایی با ۸۰۰ عنوان کتاب حضور دارد که ۱۰۰ عنوان آن چاپ نخست هستند و امروز رونمایی می‌شوند.

در این دیدار رمضانی به ارائه گزارشی از برگزاری نمایشگاه پرداخت و افزود: بهسازی بخش‌های مختلف نمایشگاه، افزایش تعداد ناشران شرکت‌کننده در این نمایشگاه، حضور ناشران با سلائق مختلف و استقبال بیشتر مردم ازجمله مزیت‌های این دوره هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها