دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
مردم با همزمانی نمایشگاه کتاب مجازی و حضوری موافق‌اند

براساس نظرسنجی روز پنجم سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حدود سه‌چهارم مردم برگزاری‌ همزمان نمایشگاه مجازی و حضوری را بسیار مفید تلقی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا طرح نظرسنجی از بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با هدف رفع مشکلات و بهبود فرآیندها براساس نظر مردم در مبادی ورودی نمایشگاه در حال اجرا است. ستاد برگزاری به‌صورت روزانه برشی از نتایج روزانه این پیمایش را منتشر می‌کند.


براساس نظرسنجی روز پنجم نمایشگاه کتاب تهران، سه درخواست مردمی شامل معرفی و ارائه بیشتر کتاب‌های الکترونیکی و صوتی، افزایش تعداد نمازخانه‌ها در نزدیکی سالن‌ها و ارائه بیشتر غذاهای ایرانی به جای فست‌فود بود. در این زمینه اقدامات ستاد برگزاری برای رفع مشکلات، شامل بررسی وضعیت تهویه نمازخانه‌ها، افزایش تعداد مترجمان حاضر در سالن‌های مربوطه و نظارت بیشتر بر نوع غذاهای عرضه شده است.

همچنین سه نقطه قوت روز پنجم شامل برگزاری مراسم رونمایی از کتاب، حضور گسترده طیف‌های مختلف مردم و برخورد محترمانه راهنماها و عوامل اجرایی بود و سه نقطه ضعف روز پنجم شلوغی سالن ناشران دانشگاهی، نبود تهویه مناسب در نمازخانه‌ها و کافی نبودن مترجم‌ها برای بازدیدکنندگان غیر فارسی زبان بود.
یکی از پرسش‌های این روز این بود که همزمانی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران به دو صورت مجازی و حضوری را چقدر مفید می‌دانید.
براساس این نظرسنجی حدود سه‌چهارم مردم برگزاری همزمان نمایشگاه مجازی و حضوری را بسیار مفید تلقی می‌کنند.
بازدیدکنندگان ۷۲/۲ درصد خیلی زیاد، ۲۳ و ۶دهم درصد زیاد از چهار و دو دهم درصد متوسط اعلام کردند؛ البته این سوال از کسانی پرسیده شده که همزمان از دو نمایشگاه مجازی و حضوری خرید کرده‌اند. همچنین نمره مردم به روز پنجم سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۷۲ از ۱۰۰ بوده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • روح الله IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    نمایشگاه کتاب خیلی دیر باز می شود ساعت ۱۰ خیلی دیر هست ساعت ها هم یک ساعت جلونرفته اند ساعت ۱۰ دیگر ظهر هست آن سال های که نمایشگاه کتاب در محل دائمی نمایشگاه ها برگزار می شد زودتر باز می شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها