شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
ناشران نگران فروش خود به واسطه حضور کتاب‌فروشان در نمایشگاه کتاب تهران نباشند

خراسان‌رضوی – مسئول پاتوق کتاب سبزوار گفت: ناشران نباید از حضور کتاب‌فروشان در نمایشگاه کتاب تهران احساس نگرانی کنند زیرا ما هرچه بفروشیم، دوباره از همان ناشران خرید می‌کنیم و این‌گونه فروش فروشگاه‌های کتاب بیشتر می‌شود.

زهرا طباطبایی در آخرین روز از سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد ضمن تشکر از خانه کتاب بابت طرح حضور کتابفروشی‌ها در بخش مجازی، بیان کرد: نمایشگاه مجازی کتاب همواره فرصت مناسبی برای فروش کتاب بوده است، اما ناشران نباید از حضور کتاب‌فروشان ناراحت باشند چون ما هرچه بفروشیم، دوباره از همان ناشران خرید می‌کنیم و باز این‌گونه فروش ناشران بیشتر می‌شود.

وی در مورد مزایای نمایشگاه مجازی کتاب گفت: نمایشگاه مجازی امکان دسترسی افرادی که در نقاط دوری از کشور هستند یا امکان دسترسی به نمایشگاه اصلی را ندارند، فراهم می‌کند و این اتفاق بسیار خوبی است. از سوی دیگر ارسال رایگان هم از دیگر مزایای این نمایشگاه است.

طباطبایی افزود: بازدید و خرید کتاب‌ها در همه ساعت شبانه‌روز امکان‌پذیر است و این هم نکته خوب دیگری است. ضمن اینکه امکان مقایسه قیمت ناشران و کتابفروشان در بخش مجازی راحت‌تر است.

وی در تشریح یکی دیگر از مزایای نمایشگاه مجازی اظهار کرد: در نمایشگاه مجازی کتاب بعضاً به کتاب‌هایی بر می‌خوریم که حتی در نمایشگاه حضوری هم پیدا نمی‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها