شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
بازدید رهبری از نمایشگاه را باید الگو بگیریم

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب نشان از اهمیت این موضوع دارد، افزود: همه، به‌ویژه مسئولان باید از بازدید ایشان الگو بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) حسین اشتری، شنبه (۲۹ اردیبهشت) یازدهمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دیدار با یاسر احمدوند، رئیس این رویداد، ضمن خداقوت و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه گفت: خرسندیم که این دوره از نمایشگاه نیز با امنیت کامل برگزار شد.

سرتیپ پاسدار اشتری با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب گفت: حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب نشان از اهمیت این موضوع دارد و همه به‌ویژه مسئولان باید از بازدید ایشان الگو بگیریم.

وی حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه را موجب دلگرمی دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه دانست و بیان کرد: دقت‌نظر و اشراف رهبری فقط مربوط به حوزه کتاب، کتابخوانی و فرهنگ نیست، بلکه ایشان با دوراندیشی و اقتدار بر همه حوزه‌ها اشراف دارند.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران نیز ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری نمایشگاه گفت: نمایشگاه کتاب برای مخاطبان با موضوعات و سنین مختلف قابل استفاده است.

وی با اشاره به بازدید بیش از سه ساعته رهبری از نمایشگاه گفت: ایشان با تامل و اشتیاق نمایشگاه را بازدید کردند، و وجود شخصیت جامع و کم‌نظیر ایشان نعمتی است برای همه ما است‌.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها