دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
پیام تسلیت مسئولان استان لرستان در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه

لرستان - در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و هیئت همراه آن‌ها در سانحه سقوط بالگرد، مسئولان مختلف استان لرستان در پیام‌های جداگانه شهادت خادم الرضا، رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و هیئت همراه آن‌ها در سانحه سقوط بالگرد، مسئولان مختلف استان لرستان در پیام‌های جداگانه شهادت خادم‌الرضا، رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه استان و استاندار لرستان

متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی و ابوطالب شفقت به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛

شهادت خادم ملت، حضرت حجت‌السلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد حامل ایشان اندوهی عظیم را برای ملت ایران و ملت‌ها آزاده جهان رقم زد.

مسیر شهادت این سید والامقام و خادم محرومان نمایانگر اخلاص و و روحی جهادی ایشان برای خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات کشور تا پای جان بود و عشق و علاقه شهید حجت‌اسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به مولایش حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با شهادت ایشان در روز ولادت این امام همام تکمیل شد.

امروز مردم ایران در غم از دست دادن خادم ملت و سرباز ولایت به سوگ نشسته‌اند و با عزاداری و ابراز غم و اندوه مراتب قدرشناسی خود را از این شهید مخلص اعلام می‌دارند.

ملت شهیدپرور ایران اسلامی روزهای سخت و دشواری را با صبر بر مصیبت و وحدت کلمه و تبعیت از مقام معظم رهبری پشت سر گذارده و همواره ثابت کرده‌اند که در این شرایط، متحدتر، ناگسستنی‌تر و در کنار هم در سایه رهبری مقام عظمای ولایت و مرجعیت و قائد عظیم‌الشان مسلمین جهان (مدظله‌العالی) مسیر آرمان‌های خود را مصمم‌تر ادامه خواهند داد.

داغ جانگداز فقدان خادم‌الرضا و سیدالشهدای خدمت حضرت حجت‌السلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همچنین وزیر امور خارجه جهادی و پرتلاش، نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان ایشان گرچه سخت و دشوار است اما ما همراه با ملت ایران با پیشه کردن صبر، این مصیبت سخت را تحمل کرده و همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اشاره فرمودند، مسیر خدمت به مردم مختل نشده بلکه مسئولان با توان بیشتر به امر خدمت ادامه خواهند داد.

اینجانبان این مصیبت عظمی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت بزرگ ایران اسلامی و مستضعفان و ملت‌های آزاده و خصوصاً مردم شهیدپرور و ولایت مدار استان لرستان تسلیت عرض می‌نماییم و صحت، سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستاریم.

پیام تسلیت سپاه ابوالفضل علیه‌السلام لرستان

متن پیام به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

سپاه حضرت ابوالفضل علیه‌السلام لرستان شهادت رئیس‌جمهور مردمی و با اخلاص آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه دراستان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان شهیدشان را که حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند، به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، نائب برحقشان حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی)؛ ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای شهدای این حادثه جانسوز علو درجات الهی را مسئلت می‌نماید.

بی‌شک با فقدان این خادم ملت در اراده مردم شریف ایران اسلامی خللی ایجاد نخواهد شد و در رسیدن به قله‌های تعالی و پیشرفت مصمم‌تر از قبل گام بر خواهند داشت.

پیام تسلیت سرهنگ پاسدار محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان

در متن این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد و همچنین شهادت «حسین امیرعبداللهیان» وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله «سیّد محمّدعلی آل‌هاشم» نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز «مالک رحمتی» استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را باعث تاثر فراوان گردید.

این جانب این مصیبت عظیم را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران به ویژه مردم شهید پرور و ولایتمدار استان لرستان و خانواده محترم آن فقیدان سعید تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای روح مطهرشان رحمت واسعه الهی و محشور شدن با ائمه معصومین (علیهم السلام) را خواستارم.

️پیام تسلیت دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت رئیس جمهور محترم خادم‌الرضا و خادم جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را به محضر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی خانواده‌های محترم ایشان و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت نبی‌الله شمسی‌فر مدیر مخابرات منطقه لرستان

متن این پیام به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

(مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا)

شهادت مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان را به پیشگاه مقدس امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و عموم ملت به‌ویژه خانواده بزرگ شرکت مخابرات ایران و منطقه لرستان و مردم شریف استان لرستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای شهدای این سانحه تألم برانگیز غفران واسعه و علو درجات الهی مسألت دارم.

عباس گودرزی نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت خادم‌الرضا حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی، امام جمعه تبریز، وزیر امور خارجه، استاندار و سایر همراهان ایشان را به محضر امام زمان، رهبر عزیز و صبور انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم.

ویژگی بارز شهید عزیز سید ابراهیم رئیسی، اخلاص او بود که امیدوارم خداوند روح ایشان و یاران شهیدش را با انبیاء و اولیاء الهی محشور بفرماید ان شاءالله

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها