سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
«شهید خدمت» زیبنده رئیس جمهور بود

قزوین - حمیدرضا سبحانی‌نژاد شاعر و فیلمنامه‌نویس قزوینی در یادداشتی شهید خدمت و شهید جمهور را زیبنده آیت‌الله رئیسی دانست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، حمیدرضا سبحانی‌نژاد با نوشتن متن کوتاهی که در اختیار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین گذاشت نوشت: «خبر جانگداز و بهت‌آور سقوط بالگرد ریاست جمهور ایران عزیز، شوک روحی بزرگی بر ایرانیان وارد آورد. فارغ از سلایق و جبهه گیری‌های سیاسی، چنین سانحه غمباری از شکل و شیوه مدیریت و خدمت مرحوم آیت‌الله رئیسی، روایت قابل تاملی ارائه می‌دهد.

این رئیس‌جمهور در ادامه تحرکات عمرانی و دیپلماتیک راهی استان آذربایجان شرقی بود تا یک پروژه بزرگ را افتتاح کند. از منظر شخصیتی ایشان با حسن نیت و خستگی ناپذیر در اقصی نقاط کشور حضور می‌یافت و از نزدیک با مدیران میانی کشور گفت‌وگو می‌کرد.

از این زاویه آیت‌الله ابراهیم رئیسی را به زیبندگی می‌توان شهید خدمت و شهید جمهور نامید. در حدود سه سال فعالیت این مدیر پرتلاش، وقایع پیچیده کشور و جهان شرایط زمامداری را بسیار سخت کرد و در بسیاری موارد کاستی‌ها و مصائب اقتصادی مردم بر گرده این سید مظلوم می‌افتاد.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها