سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
شهید سید ابراهیم رئیسی مشی خدمتگزاری شهید رجایی را در اذهان همگان احیا کرد

گلستان- در پی حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و هیئت همراه، انتشارات شهدای نینوا (وابسته به مرکز حفظ آثار سپاه نینوا) در استان گلستان پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، در پی حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و هیئت همراه، انتشارات شهدای نینوا، در پیامی شهادت خادمان ملت را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت انتشارات شهدای نینوا به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا» (احزاب/۲۳).

درود و رحمت الهی بر مجاهدان راه حق و تمامی شهیدانی که در راه اعتلای اسلام و انقلاب، جان شیرین فدا کردند.

انتشارات شهدای نینوا (وابسته به مرکز حفظ آثار سپاه نینوا)، شهادت رئیس‌جمهور محبوب، مردمی و خدوم ملت ایران، مجاهد «خستگی‌ناپذیر و مغتنم»، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی (رحمه‌الله علیه) و هیئت همراه ایشان را محضر شریف حضرت صاحب العصر (عج) و سکان‌دار فرزانه کشتی انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

مسیر پرافتخاری که خادم جمهور و خادم الرضا (ع)، شهید سید ابراهیم رئیسی در طول خدمت خالصانه، مؤمنانه و مجاهدانه پیش رو داشتند، بار دیگر مشی خدمتگزاری شهید رجایی را در اذهان همگان احیا کرد. شخصیتی ولایتمدار، عالم، عامل و خدوم و پرتلاش که وجود شریفش را خالصانه وقف محرومان و امت اسلامی کرد و با درهم آمیختن علم و ایمان در میدان عمل، تابلوی شکوهمندی از خدمت به خلق را ترسیم کرد و در حین خدمت خالصانه در شب میلاد امام رئوف (ع)، به همراه جمعی از خادمان مخلص و مجاهد انقلاب، جام نوشین شهادت را سر کشیدند.

انتشارات شهدای نینوا (وابسته به مرکز حفظ آثار سپاه نینوا)، ضمن ادای احترام به مقام شامخ سیدالشهدای خدمت و یاران خدوم همراه، تأکید می‌کند که ما نیز با استعانت از خدای متعال و الهام از راه روشن سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و به تأسی از نگاه حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، استوارتر از گذشته می‌کوشیم با توانی مضاعف و مستمر در خدمت‌رسانی و انجام وظایف، تداوم‌بخش راه روشنی باشیم که معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و زعیم برحقشان، ترسیم کردند و بر تداوم مسیر نورانی شهدا و راه پرافتخار آن مجاهدان خدوم، با آن عزیزان آسمانی و با ملت شریف ایران هم‌پیمان خواهیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها